עוד תרגיל קריאיטיב של הבצפר לעולם האמיתי: משקה "רמזוטי אמארו" עבור חברת הכרם

חברת הכרם ציינה בבריף, כי היא מעוניינת להעלות את המודעות לרמזוטי, ולחזק את מעמדו של כמותג בינלאומי.הבצפר הרים את הכפפה, הבריף יצא לתלמידים, הייתה פרזנטציה ללקוח, וחברת הכרם בחרה בשני כיוונים מתוך מגוון העבודות שהוגשו, אותם ברצונה לאמץ

חברת הכרם פנתה לבצפר בבקשה להכין קו פרסומי חדש למשקה "רמזוטי אמארו" השייך לקטגוריית הביטרים.

רמזוטי הגיע לארץ לאחר תקופה יחסית ארוכה בה שלט ייגרמייסטר ונהנה מבלעדיות בקטגוריה, ופנה לאותו הקהל ואותה צורת שתייה של היגרמייסטר הייחודית לישראל.

בניגוד לדרך השתייה המקורית של משקאות הדיג'סטיף בכל העולם, השותים אותו להקלה בעיכול בסוף ארוחה, מתוך אמונה בהשפעות מיוחדות הטמונות במשקה בשל הרכב העשבים השונים שבו,
הישראלים שותים אותו כדי "לתפוס ראש"

חברת הכרם ציינה בבריף, כי היא מעוניינת להעלות את המודעות לרמזוטי, ולחזק את מעמדו של כמותג בינלאומי.
הבצפר הרים את הכפפה, הבריף יצא לתלמידים, הייתה פרזנטציה ללקוח, וחברת הכרם בחרה בשני כיוונים מתוך מגוון העבודות שהוגשו, אותם ברצונה לאמץ.

עופר גולן, ממנהלי מסלול הקופירייטינג בבצפר, אומר: "זהו עוד תרגיל באסטרטגיית העולם האמיתי, בה מתמודדים הסטודנטים עם בריפים אמיתיים, בעיות שיווקיות אמיתיות, וגם זוכים בסופו של דבר לחשיפה, לניסיון בעבודה מול לקוח ולעבודות אמיתיות בתיק העבודות. זה נפלא. זו סיטואציית Win-Win לכל הצדדים. כן ירבו".

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *

מאמרים קשורים

הרשמה לניוזלטר