עוף טוב ממתגת את 50 משאיותיה

דנית שלו, סמנכ"לית השיווק בחברת "עוף טוב", מציינת שהמיתוג החדש של המשאיות מציג שפה תקשורתית המחוברת לחיים האמיתיים של הצרכנים ומדברת איתם בגובה העיניים.

קבוצת עוף טוב, הכוללת את החטיבה החקלאית, משחטת עוף טוב ומפעל המוצרים יוצאת בקו מיתוג תאגידי חדש, במסגרתו מותג צי 50 משאיות ההובלה של החברה לקראת השנה החדשה.
מיתוג המשאיות נעשה בהשראת הסלוגן "100% אצלנו בבית – כמו בבית".
סלוגן זה מסמל את שיטת השליטה הרציפה ושרשרת הערך בה פועלת הקבוצה, מהביצה עד הצלחת, במטרה לספק מוצרים כמו בבית.

דנית שלו, סמנכ"לית השיווק בחברת "עוף טוב", מציינת שהמיתוג החדש של המשאיות מציג שפה תקשורתית המחוברת לחיים האמיתיים של הצרכנים ומדברת איתם בגובה העיניים.
"הצילום מציג את המוצר שלנו בסביבה הביתית ובסיטואציה אמיתית מחיי הצרכנים. וכמובן כשמדובר בעוף טוב, ביתיות הולכת יד ביד עם איכות", אומרת שלו.

הערת מערכת אכול ושאטו: עוף טוב הבינה שהמשאיות הנעות בכבישי הארץ הן אמצעי שילוט חוצות נוח, זמין, וזול מבחינתה. עכשיו רק שהמשאיות יהיו נקיות, כי לראות אוכל מכוסה אבק זה גם לא נעים וגם לא יעיל.

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *

מאמרים קשורים

הרשמה לניוזלטר