עיתונאי הספורט רון קופמן יוביל את קמפיין רשת מסעדות ההמבורגרים בורגוס-בורגר בר גם השנה

הקמפיין תחת הסלוגן "הרוס על בורגוס" יעלה ברדיו ובעיתונות ובסך השקעה כולל של כמיליון שקל. שכרו של קופמן בעבור הקמפיין: 50,000 דולר

רשת מסעדות ההמבורגרים "בורגוס" בחרה בעיתונאי הספורט רון קופמן כמוביל קמפיין הפרסום של הרשת זו העונה השנייה.

קמפיין "בורגוס" תחת הסלוגן "הרוס על בורגוס" ובאמצעות משרד הפרסום HD creative יעלה ברדיו ובעיתונות. ההשקעה בקמפיין הפרסום תהיה כמיליון ₪, ושכרו של קופמן בעבור הקמפיין יהיה 50,000 דולר.

רון קופמן, בן 50, הינו עיתונאי, מגיש טלוויזיה ופרשן ספורט ישראלי. בעבר שימש כסגן עורך מדור הספורט של עיתון "הארץ", כמו כן שימש כפרשן כדורסל בערוץ 1 וברשת ב', והגיש את תוכנית הטלוויזיה "המשקיפים" בערוץ 2. כיום משמש קופמן כמגיש ופרשן בערוץ הספורט, חבר בפאנל התוכנית "יציע העיתונות", ככתב במדור הספורט של העיתון "ישראל היום" וכמגיש תוכנית הספורט ברדיו תל-אביב. דמותו של קופמן הינה שנויה במחלוקת, אולם הוא אהוד מאוד על קהל חובבי הספורט בישראל. דמותו בתוכנית "יציע העיתונות" מייצרת תהודה תקשורתית וציבורית על בסיס קבוע, והוא אף זכה לדמות בתוכנית הסאטירה וההומור "ארץ נהדרת" (ערוץ 2) בגילומו של טל פרידמן.

בורגוס בורגר בר" הינה רשת מסעדות בסגנון דיינר אמריקאי המונה שבעה  סניפים הממוקמים ברחובות ערים מרכזיות ובמרכזי קניות.
השנה צפויים להיפתח עוד שבעה סניפים נוספים. 
התפריט כולל תפריט עסקיות, תפריט לילה ותפריט ילדים, לדברי הרשת במחירים נוחים.

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *

מאמרים קשורים

הרשמה לניוזלטר