עלית מאפה מציגה "גרנוליות": עוגיות מקמח מלא וגרנולה מתוצרת מאפיית "ילדודס" בקרית גת

נוה חנה הוא בית לילדים שאינם יכולים לגדול בביתם ושנפלטו ממערכות חינוך ומסגרות חברתיות. "מאפיית ילדודס" הינה מיזם התנדבותי של בית הילדים נוה חנה בשיתוף קבוצת שטראוס-עלית

במסגרת פעילותה של שטראוס-עלית למען הקהילה, עלית מאפה משתתפת בפרוייקט התנדבותי מיוחד במינו עם מאפיית ילדודס של בית חנה.
במאפיה הנמצאת בנווה חנה ומייצרת סוגי לחם ומאפים משובחים בשיתוף עם אמן לחם משוויץ, הילדים מוצאים תעסוקה ועניין רב, ומייצרים גם את הגרנוליות – עוגיות מקמח מלא וגרנולה.

הגרנוליות מופצות בעזרת מערך ההפצה, המכירות והשיווק של עלית, המאפשר לילדים להמשיך להרוויח את לחמם ו"לאפות" את עתידם, כאנשים תורמים ומועילים, שמכינים מוצר טעים ואיכותי. בדרך זו הילדים לומדים להאמין בעצמם וביכולתם, ולחיות חיים עצמאיים.

מחיר מומלץ לצרכן: 11 ש"ח (200 גרם).

על מאפיית ילדודס – ילדים אופים את עתידם:
נוה חנה הוא בית לילדים שאינם יכולים לגדול בביתם ושנפלטו ממערכות חינוך ומסגרות חברתיות. "מאפיית ילדודס" הינה מיזם התנדבותי של בית הילדים נוה חנה בשיתוף קבוצת שטראוס-עלית, שמטרתה לאפשר לילדים שנפלטו ממסגרות, לקחת אחריות על חייהם ו"לאפות" לעצמם עתיד טוב יותר.
במסגרת המיזם הוקמה מאפייה הילדים בה הילדים מייצרים ואורזים מגוון עוגיות איכותיות בעבודת יד. במאפיה עובדים הילדים עצמם, כל אחד לפי גילו ויכולתו, במטרה להקנות להם באופן מעשי את ערך העבודה והיכולת העצמית. באופן זה הם יוכלו להשתלב בחברה לא כמקבלי עזרה ותמיכה, אלא כאנשים תורמים ומועילים. האיכות הגבוהה והטעם המיוחד של המוצרים כבר רכשו קהל אוהדים לא קטן, וכיום הם מסופקים באופן סדיר לחברות גדולות במשק, חברות היי-טק, קיבוצים, ועוד.

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *

מאמרים קשורים

הרשמה לניוזלטר

הרשמה לניוזלטר