עלית מזון מביאה את "שיגעון הכלבלבים" לישראל עם החטיפים המלוחים תפו'ציפס, דוריטוס, צ'יטוס ושוש

3,000 הילדים הראשונים שמשלימים 3 משפחות כלבים יכולים לקבל חולצה או מחזיק מפתחות מדליקים באחת מחנויות רשת YELLOW המשתתפות במבצע ברחבי הארץ

עלית מזון מכריזה על מבצע חדש – "שיגעון הכלבלבים":
בכל שקית של חטיפי עלית מזון תפו'ציפס, דוריטוס, צ'יטוס ושוש, עם סרט המבצע, יש מדבקה עם דמותו של כלבלב מתוק מתוך מגוון של 80 סוגי כלבים המשתייכים ל- 8 משפחות.

אוספים את המדבקות באלבום מיוחד וזוכים בפרסים מדליקים: 200 הילדים הראשונים שימלאו את האלבום יזכו בכרטיס זוגי למופע של כוכבי ערוץ הילדים הכולל את כוכבי השמינייה, מנחי ערוץ הילדים וכוכבי ראש גדול. את האלבום ניתן למצוא במארזי תפוצ'יפס החל מאמצע דצמבר.

3,000 הילדים הראשונים שמשלימים 3 משפחות כלבים יכולים לקבל חולצה או מחזיק מפתחות מדליקים באחת מחנויות רשת YELLOW המשתתפות במבצע ברחבי הארץ.

מבצע "שיגעון הכלבלבים" מתקיים עד 28.2.07 או עד גמר המלאי בכל חטיפי עלית מזון בכל נקודות המכירה ברחבי הארץ (לא כולל המגזר החרדי)
לבירור רשימת חנויות
www.shesh.co.il

שיגעון הכלבלבים: המותג THE DOG החל ביפן בשנת 2000 ונחשב היום אחד המותגים החזקים ביותר עם מכירות של למעלה מ- 300 מיליון דולר בשנה ופרס "דמות השנה" ב-2001 ביפן. המותג הגיע בשנים האחרונות גם לארה"ב ואירופה וממשיך לשגע את כל העולם.

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *

מאמרים קשורים

הרשמה לניוזלטר