עמ-בורגר זו לא שגיאת כתיב אלא מסעדה שיש לה מה להגיד

במחירים די דומים למסעדות טובות של תל-אביב והרצליה פיתוח באותו קנה המידה, נותנת מסעדת עמ-בורגר בר מקרוני וגריל מראש פינה, קרב הוגן ראש בראש, עם עדיפות פה ושם לטובת המסעדה הצפונית, שהנה פשוט מסעדה טובה ואיכותית

בפינת הכביש של קניון סנטר הגליל בראש פינה, החליט השף והבעלים עמוס עמי חגי להקים מסעדת בר בסגנון אמריקאי, שתציע לסועד הממוצע מבחר מאכלים הנע מפירות ודגת הים אל הבשר והסטייקים המובחרים של הסינטה והאנטריקוט, כשבדרך תוכלו להתענג על מנות ענק של בורגר מבשר עסיסי – מ-160 גרם ועד 330 גרם, וגם בורגר מבשר טלה במשקל 250 גרם, מנות צמחוניות, פסטות, מקרוני ורביולי.

המלצרית החביבה שקידמה את פנינו בכניסה למסעדה, הובילה אותנו – חבורה של שבעה סועדים רעבים שירדו זה עתה מביקור מקסים ביקב הרי גליל שבקיבוץ יראון, אל שולחן פינתי.
היא הציעה לנו לבחירה למנה הראשונה, נקניקיות צ'וריסוס מבשר טלה – 31 שקל. לחם הבית חם, טרי ופריך, שגרגרי מלח גס נבזקו מעליו באהבה מתפצחים בפה – 12 שקל. צלחת ענקית של סלט ערבי חתוך דק דק, מתובל בלימון חמצמץ ושמן שהוסף במידה, מעוטר בבצל ופטרוזיליה קצוצה דק ורעננה – 29 שקל. ביקשנו גם קבב עגל על מצע של טחינה – 31 שקל.

לעיקריות הזמנו סטייק פרגיות, וסטייק אנטריקוט 300 גרם מובחר – 75 שקל. ביקשנו וקבלנו פילה מוסר – 69 שקל, וצלחת ענקית של מעורב פירות ים על מצע אורז ברוטב חמאה, שום ויין שצומצם כראוי – 75 שקל.

אז הגיע תורו של עמ-בורגר ענק עשיר בטעמים במשקל 330 גרם, שהגיע מונח על לחמנייה טרייה גדולה ורחבה, על מצע עלי חסה ירוקה ופרוסות עגבניות – 39 שקל.

את המנות העיקריות מלוות תוספות לבחירה בין רצועות צ'יפס פריך ושמן, לבין תפוח אדמה עשוי היטב ורך חבוי בתוך נייר כסף, אורז, או פירה חלבי. שכנינו לשולחן הסמוך הזמינו עמ-מבורגר ענקי שמעליו ביצת עין טרייה ומגרה, וצלחות מקרוני ורביולי.

בעת שהותנו במסעדה היא המתה אדם, והשעה כבר הייתה של אחר הצהריים. השירות היה מהיר ומוקפד, והמלצותיה של המלצרית מה לבחור מההיצע של המסעדה, הוכיחו עצמן אחת לאחת.

את הארוחה העשירה שלנו, עם מבחר המנות וסוגיהן, ליוו יינות יקב הרי גליל – היראון 2003 והקברנה שיראז, שהיו טובים והלמו את ארוחת הבשר והדגים כאחד.

כשאתם מלווים ארוחה טובה ביין טוב, השתייה הקלה – למעט מים קרים – היא פשוט מיותרת.

במחירים די דומים למסעדות טובות של תל-אביב והרצליה פיתוח באותו קנה המידה, נותנת מסעדת עמ-בורגר בר מקרוני וגריל מראש פינה, קרב הוגן ראש בראש, עם עדיפות פה ושם לטובת המסעדה הצפונית, שהנה פשוט מסעדה טובה ואיכותית.

נסעתם או חזרתם מהצפון? אל תחמיצו ביקור. זה שווה, וזה יתאים למשפחה כולה.


עמ-בורגר מקרוני וגריל
קניון סנטר הגליל ראש פינה – ליד תחנת הדלק
טל. 04-6801592

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *

מאמרים קשורים

הרשמה לניוזלטר