ענני תקשורת חונכת את פורטל הלייף סטייל "חיים טוב"

"ענני תקשורת" השקיעה בהקמת הפורטל למעלה ממיליון שקל. האתר מחבר בין כל עולמות התוכן הטלוויזיוניים של ענני תקשורת (ערוץ החיים הטובים, ערוץ הבריאות, תוכניות שהופקו לערוצים אחרים בתחום הלייף סטייל ועוד) ומכאן גם שמו השימושי "חיים טוב"

ענני תקשורת חונכת את פורטל הלייף סטייל "חיים טוב" –
www.haimtov.co.il – תחת הכותרת "חיים טוב – ככה עושים את זה".
"חיים טוב" הוא פורטל הלייף-סטייל הראשון בישראל המבוסס על תכני וידאו בפס הרחב בחמישה עולמות תוכן. האתר יציג קטעים טלויזיונים ערוכים לקטעי וידאו פרקטיים בני 5 דקות.

"ענני תקשורת" השקיעה בהקמת הפורטל למעלה ממיליון שקל. האתר מחבר בין כל עולמות התוכן הטלוויזיוניים של ענני תקשורת (ערוץ החיים הטובים, ערוץ הבריאות, תוכניות שהופקו לערוצים אחרים בתחום הלייף סטייל ועוד) ומכאן גם שמו השימושי "חיים טוב".

www.haimtov.co.il הוא פורטל Life Style הראשון בישראל הפועל כולו על בסיס תכני וידאו לפס הרחב. האתר מציע מדריכים פרקטיים בחמישה עולמות תוכן הקשורים זה לזה ויחד מהווים את תחום הלייף סטייל: בריאות, אוכל, עיצוב, תיירות והחיים הטובים.
בפורטל ניתן למצוא מדריכי טיולים בארץ ובחו"ל, מתכונים בקטגוריות בישול שונות, ביקורת מסעדות, מדריכי בריאות, מדריכי בריאות אלטרנטיבית ועוד מגוון עצום של תכנים הנתמכים הן בטקסט כתוב והן בקטעי וידאו משלימים, לנוחות הגולשים.
גיא זו-ארץ, שלי גפני, מושיק גלאמין, השפית מיקה שרון, איילת לטוביץ', קרין גורן ועוד, הם רק חלק מהשמות שתוכלו למצוא בקטעי וידאו באתר "חיים טוב".

האתר קם ואופיין בעקבות מחקרים שנערכו ב"זואי אינטראקטיב", חברת הניו מדיה של "ענני תקשורת", מהם עלה צורך במדריכים פרקטיים בנושאי הבריאות, האוכל והתיירות.

עוד בפורטל: עולם שלם של USER CONTENT – פורומים, בלוגים ועוד. בנוסף יכולים הגולשים להירשם ל-Newsletter בכל אחד מהמדריכים ולקבל עדכונים בלעדיים ועדכניים לתיבת המייל הפרטית שלהם.
כמו כן יוכל כל גולש לבנות לעצמו תיק צפייה אישי, בו יוכל לשים את הקטעים האהובים עליו ולחזור אליהם בכל עת.
עוד ניתן להפנות שאלות למומחי ערוץ הבריאות, ובהמשך גם לתוכניות נוספות של "ענני תקשורת" בערוציה השונים.

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *

מאמרים קשורים

הרשמה לניוזלטר

הרשמה לניוזלטר