עסקית בקלואליס – הכי צבעוני זה השף

השף ויקטור גלוגר קידם את פנינו עם שיער צבוע באדום (חצי ראש אחורי) וצהוב (חצי ראש קדמי), ובמכנסיו הצבעוניים. האמת היא שאלה היו הדברים הצבעוניים ביתר בארוחת הצהרים העסקית שלנו

השף ויקטור גלוגר קידם את פנינו עם שיער צבוע באדום (חצי ראש אחורי) וצהוב (חצי ראש קדמי), ובמכנסיו הצבעוניים. האמת היא שאלה היו הדברים הצבעוניים ביתר בארוחת הצהרים העסקית שלנו.

המסעדה, שהיתה ריקה כשהגענו, לא התמלאה יתר על המידה גם במהלך הארוחה. אורחים ראויים לציון: ארקדי גאידמק ובת זוג, הפרסומאי יורם באומן, ומלך השיווק יוני סער. יתכן שהריקנות המסוימת השרתה אוירה רגועה על המלצרים, שלא ממש הזדרזו בשירות.

מתפריט העסקיות ב- 95 שקל (מלפפונים חמוצים ביתיים, זיתים, לחם וחמאה; מנת פתיחה ומנה עיקרית) או ב- 115 שקל (כנ"ל מורחב יותר), בחרנו בארוחה של 95 שקל: לבנה מחלב עזים עם חציל קונפי ושום צ'ילי הייתה טעימה, והפתיעו עקבות השוקולד של הצלחת. סלט ירקות ישראלי עם טחינה היה כשמו – טרי וישראלי.

למנה עיקרית בחרנו שנינו בפילה בורי על הפלנצ'ה, עם פיסטו ירקות (דמוי רטטוי/גיבץ') ורוטב חמאת לימון צהבהב בתחתית הצלחת. כמות הדג נאה, והמנה בסדר. לא מדהימה, בסדר.

עם בקבוק סן פלגרינו ואספרסו אחד שילמנו 222 שקל, לא כולל שירות.

באנו לקלואליס כדי להתלהב אחרי אירוע בו היינו לא מכבר, ובו השף גלוגר הפליא לעשות. כנראה שהעסקית בקלואליס לא נכללת במסגרת מלהיבה זאת. חבל.

קלואליס
בית עורק
דרך אבא הלל 16 רמת גן
טל. 03-5759060
(למסעדה חניה צמודה חופשית – יתרון גדול)


כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *

מאמרים קשורים

הרשמה לניוזלטר

הרשמה לניוזלטר