עץ הזית בקמפיין חדש ב- 3 מיליון ש"ח: יש שמן קנולה, ויש קנולה עץ הזית

'שמן תעשיות' ממשיכה להשקיע במותג "עץ הזית" עם קמפיין טלוויזיה חדש לסדרת שמני הקנולה: 'קנולה מועשר' 'קנולה בריאות מהטבע' ו'קנולה אומגה 3'.

בסרטון הפרסומת בכיכובם של השחקנים שרון זליקובסקי, דינה דורון, ניסים זוהר וניב רז, מוצגת סיטואציה בה הבן מציג את ידידתו החדשה להוריו בפעם הראשונה. אם המשפחה דורשת להבהיר את מהות היחסים בין השניים – כי יש ידידה ויש ידידה.
התסריט נכתב בטון מחוייך ברוח אסטרטגיית הגג של מותג עץ הזית – מכניסים שמחה לאוכל.

החברה אומרת כי תשקיע בקמפיין 3 מיליון ש"ח, והסלוגן שלו הוא: יש קנולה, ויש קנולה עץ הזית. הקמפיין עלה לתקופה של שבועיים בערוצים 2,10,24.

קרדיטים:
משרד פרסום – יהושע / TBWA
סמנכ"ל קריאייטיב – איתי הרמן
מנהל קריאייטיב – שחר פילר
קופירייטר – אלון חדד
ארטדיירקטור – קובי בנוואליד
סמנכ"ל אסטרטגיה – ליאור ארן
סמנכ"ל לקוחות – עינת הלפמן
סופרוויזר – עידית רוזנבלום
תקציבאית – הדס גדיש
פלנרית – לידור זהר
מפיקה – מירב צור
חברת הפקה – יש הפקות
במאי – יניב קציר






היו הראשונים להגיב...

כתבו תגובה