פילה בס בטימין עם אננס ורוטב בלסמי

מצרכים6 יחידות פילה בס טרי ונקי מעצמותמעט חמאהכמה גבעולי טימין- קצוץ קטן או עלים מופרדים מהגבעולים3 שיני שום טריות פרוסות לפרוסות דקותלימון חצוי מלח יםתוספת2 יחידות אננס טרי ובשל חתוך לשישיות כך שיצאו 2-3 פרוסות למנה3 כפות סוכר 1/2 כוס חומץ בלסמיכף חמאהאופן הכנהלחמם את התנור ל 180 מעלותלהניח את הדג על תבנית עם נייר אפייה, למרוח עליו מעט חמאה. לפזר מעל את השום הפרוס, הטימין, לסחוט מעל מעט מיץ לימון. לאפות בתנור כ 10-12 דקות ולהיזהר לא לייבש את הדג.את החומץ הבלסמי יש להניח בסיר קטן ולצמצם עד למרקם מעט סמיך (לא לחמם יתר על המידה כיוון שכהוא מתקרר הוא מתקשה). לקרר בטמפרטורת החדר.לחמם מחבת עם חמאה ולהניח בה את פרוסות האננס, לפזר סוכר ולקרמל מעט. לסדר בצלחת אישית פילה דג, להניח מעל 2 פרוסות אננס ולזלף מעט בלסמי מצומצם.

מצרכים
6 יחידות פילה בס טרי ונקי מעצמות
מעט חמאה
כמה גבעולי טימין- קצוץ קטן או עלים מופרדים מהגבעולים
3 שיני שום טריות פרוסות לפרוסות דקות
לימון חצוי
מלח ים

תוספת
2 יחידות אננס טרי ובשל חתוך לשישיות כך שיצאו 2-3 פרוסות למנה
3 כפות סוכר
1/2 כוס חומץ בלסמי
כף חמאה

אופן הכנה
לחמם את התנור ל 180 מעלות

להניח את הדג על תבנית עם נייר אפייה, למרוח עליו מעט חמאה. לפזר מעל את השום הפרוס, הטימין, לסחוט מעל מעט מיץ לימון. לאפות בתנור כ 10-12 דקות ולהיזהר לא לייבש את הדג.

את החומץ הבלסמי יש להניח בסיר קטן ולצמצם עד למרקם מעט סמיך (לא לחמם יתר על המידה כיוון שכהוא מתקרר הוא מתקשה). לקרר בטמפרטורת החדר.

לחמם מחבת עם חמאה ולהניח בה את פרוסות האננס, לפזר סוכר ולקרמל מעט.

לסדר בצלחת אישית פילה דג, להניח מעל 2 פרוסות אננס ולזלף מעט בלסמי מצומצם.


כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *

מתכונים חדשים

הרשמה לניוזלטר