פינוק זוגי בארז

ארוחת בוקר בלחם ארז רמת החייל: אין כזה דבר שלא תצאו מכאן שבעים, ואפילו גם מורווחים, במיוחד בהיבט חיזוק הזוגיות והרומנטיקה, וזה בטח יהיה שווה לכם יותר

יצאנו בשבת בבוקר למסעדת בית הקפה לחם ארז שברמת החייל בתל-אביב, על מנת למלא שוב את מאגר הלחם של ארז אותו אנו מחזיקים כבדרך קבע במקפיא הביתי – כיכרות שלמות של לחם איכות נפלא, חתוך מבעוד מועד לפרוסות שתמיד ישדרגו לכם כל סותם תיאבון כחטיף ביתי, אירוח של חברים, או סתם כייף של נישנוש בפינת האוכל או אל מול הטלוויזיה.

החוכמה שבכיכרות הלחם הללו היא עושרן הפנימי, זמינותן, והיכולת שלהן להפוך במיידי לטריות, כאילו זה עתה יצאו את הטאבון, וזאת לאחר 30 שניות חימום טורבו במיקרוגל הביתי.

יש כאן לחם פרג, ויש צרפתי, יש עם גבינת אמנטל וזיתים, ויש עם עגבניות. יש עם דגנים ויש בריאות. יש עם קינואה, ויש כפרי או יווני. אמנם מחירה של כיכר לחם שכזו כ- 18 שקלים, אבל אם אתם אוהבים לחם טוב ולא מחפשים השוואות ללחם לבן או שחור, ואם אתם יכולים להרשות לעצמכם או לחשוב שאתם כאלה ולהרגיש גם מבוססים וגם נהנתנים, אז יחס עלות/תמורה של לחם ארז כדאי ביותר.

בעוד אנו בוחרים את כיכרות הלחם, הבחנו כי זוגות ואפילו משפחות עם ילדים ממלאים את שולחנות המסעדה, וניכר עליהם כי הם נהנים מארוחת בוקר או מכוס קפה טובה וחמימה.
הצעיר החביב שהציע ובצע עבורנו את כיכרות הלחם, כנראה הבחין שאנו נוחים לפיתוי, והציע לנו לטעום מארוחת הבוקר ומהצעת תפריט הנקראת כאן "פינוק זוגי בארז".

וכך, תמורת 89 ₪ לזוג תקבלו ביצים לבחירה – אני בחרתי חביתת בצל וירק ואילו זוגתי בחביתת ירק; סלט הבוקר הכולל כרוב סגול, עגבניות, מלפפונים ועירית; גבינת ריקוטה ועירית; גבינת לבנה ושמן זעתר; פרוסות טעימות של סלמון מעושן; ממרח חצילים וזעתר; סלט פלפלים קלויים ומקולפים ועלי פטרוזיליה; חמאה; קונפיטורה; מיני מוזלי; מיץ טבעי – אני בחרתי במיץ גזר ואילו זוגתי במיץ תפוזים; ושתייה חמה – בחרנו בקפה הפוך ובקפה שחור.

ארוחת הבוקר מוגשת עם מגוון פרוסות לחמי שאור מקמח מלא ודגנים, ואילו החביתות מוגשות על פרוסת לחם מלבנית וענקית שנקלתה קלות למצב טוסט, כשלצידה שני סוגי גבינות. די אם תוכלו להתגבר לבד על פרוסת הטוסט הבלתי נגמרת הזו, ואתם כבר מנצחים במבחן השובע.

אם תחפצו ללכת על אופציה אחרת, תוכלו לבחור למשל בזוג ברוסקטות גבינת סנט מור ופלפלים קלויים, וזוג ברוסקטות גבינת מוצרלה עם ממרח עגבניות מיובשות, זיתי טאסוס וצרור ירקות טריים ב- 32 ₪; או בארוחת בריאות ליחיד המשלבת חביתת חלבונים וזוקיני, ממרח חצילים וזעתר, סלט בריאות, יוגורט, גבינת עיזבלה, מיץ גזר, חליטת תה, חמאה, קונפיטורה – והכול ב- 39 ₪.

אמנם, לאלו כמוני שהורגלו לאחרונה להעמיס אל קיבתם ארוחות בוקר פראיות בסגנון עדות אכול כפי יכולתך, עשויה ארוחת הבוקר להישמע מאכזבת ולו אפילו במעט, אבל האמינו לי, אין כזה דבר שאתם לא יוצאים מכאן שבעים ואפילו לדעתי גם מורווחים, במיוחד בהיבט חיזוק הזוגיות והרומנטיקה, וזה בטח יהיה שווה לכם יותר.


לחם ארז
הברזל 34, רמת החייל תל – אביב
פתוח כל השבוע 09:00 עד 21:00
טל. 03-6449661




כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *

מאמרים קשורים

הרשמה לניוזלטר

הרשמה לניוזלטר