פיסטה של פלמנקו ברחבת מסעדת קורדיליה והג'אפה בר

הופעות מוסיקת פלמנקו של הלהקה "פיאסטה פלמנקה" והופעות שירה לטינית של הזמר איטלו גונזלס ישמחו את השוהים ברחבת מסעדת קורדיליה והג'אפה בר. החגיגות הצועניות יתקיימו בכל ערב שלישי, החל מה- 16.02, בשעה 21:30

ניחוחות ספרדיים כובשים את יפו העתיקה: הופעות מוסיקת פלמנקו של הלהקה "פיאסטה פלמנקה" והופעות שירה לטינית של הזמר איטלו גונזלס ישמחו את השוהים ברחבת מסעדת קורדיליה והג'אפה בר. החגיגות הצועניות יתקיימו בכל ערב שלישי, החל מה- 16.02, בשעה 21:30. לצידן יוגש תפריט גריל ספרדי אותנטי שרקח השף ניר צוק.

הרעיון מאחורי "פיאסטה פלמנקה", הוא להביא את הפלמנקו שמושמע היום בספרד- לא פלמנקו מסורתי פולקלוריסטי, אלא מוסיקה עם גרוב חזק, הרבה יותר עכשווית ונגישה לקהל. ההרכב קיים שנה בלבד, וכבר תופס תאוצה: ההופעות מלאות עד אפס מקום, האווירה חמה ועוטפת והקהל אוהד – סצינת הפלמנקו בישראל צוברת תאוצה.

איטלו גונזלס הגיע אלינו מאיזור ויניה דל מאר שבצ'ילה בשנת 1993. בארץ התחיל את הקריירה המוזיקלית שלו כזמר בלהקת הסלסה הותיקה "ג'רוזלם סלסה באנד" במשך שנים רבות, ולאחר מכן עם הרכבים והפקות נוספות. כיום הוא מופיע בשירה ובנגינת כלי הקשה עם להקת קימבומבו.

לצד המופעים הלטיניים יוגש תפריט גריל ספרדי: עגבניות שרופות עם שום – 15 ש"ח; נקניקיות ספרדיות – 30 ש"ח; פלטת נקניקים – 45 ש"ח; קבבים בנוסח מדריד – 42 ש"ח; סרדינים בגריל – 29 ש"ח; קאזו דה פריחולס – 15 ש"ח; קינוח תותים בקצפת אלפחורס – 25 ש"ח.

הג'אפה בר, טל. 03-5184668
מתחם השף ניר צוק, סמטת הזכוכית 1, יפת 30, יפו טל. 03-5184668

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *

מאמרים קשורים

הרשמה לניוזלטר