פיתוח ישראלי חדש: קפה עם ויטמינים

חברת "נופר" מוצרים טבעיים, השיקה קפה טורקי קלוי וטחון המכיל ויטמינים ומינרלים. הקפה עשוי מתערובת מיוחדת של פולי קפה שעברו טחינה איכותית לשמירה על הארומה והטעם של הקפה

חברת "נופר" מוצרים טבעיים, השיקה קפה טורקי קלוי וטחון המכיל ויטמינים ומינרלים. הקפה עשוי מתערובת מיוחדת של פולי קפה שעברו טחינה איכותית לשמירה על הארומה והטעם של הקפה.

"קפה נופר" מועשר בויטמינים B1, B2, B3, B5, B6, B12, חומצה פולית, ויטמין C ומינרלים: מגנזיום ואבץ. כל כוס "קפה נופר" מהווה כ – 1/3 מהקצובה היומית המומלצת לויטמינים ומינרלים.

ישראל סולודוך מנכ"ל "נופר" מוצרים טבעיים: ""קפה נופר" מיוצר מפולי ערביקה ורובוסטה מובחרים. העשרנו בויטמינים ומינרלים, ערכנו בדיקות מעבדה אשר הוכיחו שהוויטמינים והמינרלים נשארים שלמים גם לאחר הוספת המים הרותחים לכוס "קפה נופר". יתרון משמעותי נוסף הוא המחיר", מוסיף סולודוך: ""קפה נופר" המכיל ויטמינים, מאפשר לצרכני הויטמינים אוהבי הקפה חיסכון משמעותי בקניית ויטמינים."

בסדרת מוצרי הקפה עם הויטמינים קיים מוצר חדשני נוסף: "קפה קופימקס" המכיל חצי מכמות הקופאין בתוספת ויטמינים, מינרלים וצמחים: קינואה מלאה וגדילן.

"קפה נופר" ו"קפה קופימקס" נמכרים בבתי הטבע ובתי המרקחת ברחבי הארץ באריזת 150 גר'. מחיר מומלץ לצרכן 48 שקלים.

"נופר" מוצרים טבעיים, מושב פדיה, טל. 08-9358135 WWW.nufar.co.il

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *

מאמרים קשורים

הרשמה לניוזלטר