פנינה רוזנבלום בסדרת מוצרי מזון טבעי חדשה – "בריא מהטבע"

פנינה רוזנבלום בהשקת מוצרי בריא מהטבע
.לפי החברה, מוצרי סדרת בריא מהטבע" מכילים אבץ, ברזל, אשלגן ומגנזיום, החיוניים לגוף ומפחיתים את שקיעת השומנים בעורקים ובוורידים

חברת פנינה רוזנבלום ממשיכה להרחיב את פעילותה, ומוציאה לחנויות סדרת מוצרי מזון טבעיים חדשה תחת השם "בריא מהטבע".

ארבעה סוגי קינואה בריא מהטבע
ארבעה סוגי קינואה בריא מהטבע

הסדרה החדשה כוללת: קינואה מתובלת בארבעה טעמים שונים: פטריות, ים תיכונית, איטלקית וירקות – לפי החברה, זהו מוצר חדשני בשוק, כאשר עד היום נמכרה רק קינואה מסורתית; תערובת מזונות על מוכנה לשימוש הכוללת זרעי פשתן, צ'יה וגוג'י ברי – תהיה זמינה גם ברשתות השיווק ולא רק בחנויות הטבע; תערובת גרעינים של  גרעיני דלעת וחמנייה; רוטב לעוף על בסיס סילאן וחומץ טבעיים.

עוד אומרת החברה, כי מוצרי סדרת בריא מהטבע" מכילים אבץ, ברזל, אשלגן ומגנזיום, החיוניים לגוף ומפחיתים את שקיעת השומנים בעורקים ובוורידים.

רוטב לעוף על בסיס סילאן וחומץ טבעיים
רוטב לעוף על בסיס סילאן וחומץ טבעיים

פנינה רוזנבלום אומרת: "המודעות הגוברת בשוק הישראלי לאורח חיים בריא ומהיר, הובילה אותנו להבנה כי אנו חייבים להעניק לצרכנים את מבוקשם. הסדרה החדשה באה להנגיש את טרנד הבריאות ומזונות העל לכלל עם ישראל, והיא מייצגת את הקו המנחה בחיי ושל החברה בבעלותי, והוא שמירה על התזונה ואורח חיים בריא. זאת לצד אסטרטגיית יצירת חדשנות מוצרית".

מחירי סדרת הקינואה החל מ- 24 ₪, רוטב לעוף החל מ- 17 ₪, תערובת גרעינים ותערובת מזונות-על החל מ- 25 ₪. להשיג ברשתות שיווק נבחרות

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *

מאמרים קשורים

הרשמה לניוזלטר