פעילות שיווקית לענף האדמיניסטרציה של פאוזה

במסגרת הקמפיין פונה פאוזה למזכירות הבכירה ולמנהלות משרד ומציעה להן לרכוש את מכונות הקפה של Lavazza. שלושה משרדים שירכשו מכונה וגם יענו נכונה על שלוש שאלות בתחום הקפה, יזכו בכרטיס טיסה ואירוח זוגי לרומא או מילאנו. בנוסף, יחולקו גם ארבע מכונות קפה Lavazza

פאוזה מקבוצת מי עדן, המשווקת מכונות הקפה של Lavazza, יוצאת במהלך שיווקי וקמפיין אינטרנטי, הפונה לענף האדמיניסטרציה במשרדים.

במסגרת הקמפיין פונה פאוזה למזכירות הבכירה ולמנהלות משרד ומציעה להן לרכוש את מכונות הקפה של Lavazza. שלושה משרדים שירכשו מכונה וגם יענו נכונה על שלוש שאלות בתחום הקפה, יזכו בכרטיס טיסה ואירוח זוגי לרומא או מילאנו. בנוסף, יחולקו גם ארבע מכונות קפה Lavazza בעיצובו של מעצב העל האיטלקי Guzzini.

את הפעילות השיווקית, ילווה קמפיין אינטרנט רחב היקף, באמצעות משרד הפרסום רגב קויצקי, שיימשך כחודש.

מני סולומון, מנהל השיווק של פאוזה: "החלטנו לצאת בפעילות ממוקדת, יצירתית ושונה מהמקובל בשוק, הפונה דווקא למזכירות הבכירות ולמנהלות המשרד. הבנו כי המזכירות ומנהלות המשרד הן האמונות על פני המשרד והרושם הראשוני והן גם אלו אשר למעשה מניעות את התהליכים ומשפיעות על ההחלטות במשרד, ובכוחן לגרום לשדרוג פינת הקפה".

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *

מאמרים קשורים

הרשמה לניוזלטר