פפסי מקס בקמפיין חוצות תלת-מימדי

פפסי מקס עלתה בקמפיין שלטי חוצות על קירות תלת המימד של נור סטאר מדיה, בהשקעה של כשני מיליון שקלים לתקופה של 21 ימים.
הקמפיין הינו חלק ממהלך השקת העיצוב החדש של מארזי פפסי מקס, והוא מציג על-גבי שלטי הענק את פחית פפסי מקס החדשה במראה טרנדי ועכשווי.

הקמפיין, תחת הסיסמא "Max it", מדגיש את המסר של מיקסום הרגעים הטובים, התשוקות, החוויות וההנאות בחיים. הקמפיין עלה על 15 קירות בפריסה ארצית בצמתים מרכזיים, לרבות שלטי פורמט רחב ברחבי תל אביב והמרכז. החשיפה היומית של הקירות עומדת על כ-1.2 מיליון כלי רכב ביממה.






היו הראשונים להגיב...

כתבו תגובה