פפסי מקס עולה בקמפיין "חבק את עברך אך תחיה את עכשיו"

כמחווה לקריירה של הזמרת ביונסה, חברת טמפו מרחיבה את הקמפיין הפרסומי לפפסי מקס, כחלק משיתוף הפעולה הבינלאומי עם הזמרת.

הקמפיין, באמצעות משרד הפרסום גיתם BBDO, בהשקעה של כ-3 מיליון ש"ח, יעלה החל ממוצאי שבת (6.7) למשך שבועיים בערוצי הטלוויזיה (22, 10, 24) , בדיגיטל וכן בפריסה רחבה בשלטי חוצות ותחנות אוטובוס, כאשר הגרפיקה המאופיינת בשילוט הינה ברוח הקמפיין הטלוויזיוני העולמי.

הקמפיין, הוא חלק ממהלך גלובלי רחב של פפסי עם ביונסה שעלה בלמעלה מ-70 מדינות בעולם, והוא מדגיש את הריגוש הקיים בלחיות את הרגע ומתמקד במסר המרכזי של המותג פפסי מקס וברוח הפרסומית העוטפת אותו: Embrace your past but live for now

"המסר "לחיות את עכשיו" הוא מהות ה-DNA של המותג פפסי מקס, ומשקף את האופן בו הצרכנים רואים את עצמם ואת חייהם", אומרת נעה באוער, מנהלת שיווק מוגזים בטמפו. "הרחבת הקמפיין תוך חיבור של פפסי מקס לעולמות המוזיקה העכשווית והחיים של הצעירים, תואמת את ערכי המותג, והפרסומת מביאה לידי ביטוי מוחשי את הסלוגן החדש של המותג LIVE FOR NOW באמצעות העוצמה והעכשוויות של ביונסה".






היו הראשונים להגיב...

כתבו תגובה