פרוטרי תייבא לראשונה לישראל בירה בבקבוקי פלסטיק

חברת המזון והמשקאות הישראלית פרוטרי תחל בשיווק של בירה גרמנית "פוסולסקי" באריזת פט השומרת על טריות המשקה לאורך זמן, ומאפשרת סגירה ופתיחה חוזרים של הבקבוק

חברת פרוטרי תחל בייבוא ראשון מסוגו לישראל של  בירה בבקבוקי פלסטיק. הבירה החדשה, אשר תשווק תחת השם "פוסולסקי", הנה בירה של היצרנית הגרמנית "פרנקפורטר".

בקבוקי המשקה החדשים, המכונים אריזות פט – כמו בקבוקי משקאות קלים, ישווקו ברשתות המזון וחנויות מובחרות ברחבי הארץ, והנם בהשגחת הבד"צ בעל"ז והרבנות הראשית לישראל.

 

 שלמה רבינוביץ, מנכ"ל פרוטרי, אומר כי המעבר לייצור משקאות באריזות פט הינו חלק ממגמה עולמית ההולכת ותופסת תאוצה. להערכתו, מכירות הבירה בבקבוקים החדשים צפויים לנגוס בנתח שוק של שליש ומעלה מבקבוקי הזכוכית, עקב יתרונות של נוחות שימוש, חיסכון וטעם.

 

בקבוקי פט קלים במיוחד, נוחים לשימוש, ועמידים ביחס למוצר אותו הם מכילים. אריזת פט אינה רגישה לחומצות, שומרת על טריות ועל טעם לאורך זמן, ושומרת על רכיבים אורגניים בצורה הטובה ביותר. יתרון נוסף של האריזה הוא הפקק המסתובב המאפשר סגירת הבקבוק טרם סיומו, ותוך כדי כך שמירה על טריותו , דבר אשר אינו ניתן באריזת זכוכית או פח.

 

המעבר לשימוש באריזות פט הנו חלק ממגמת ייצור עולמית. בפט נמזגים בהצלחה כיום מים מינרליים, משקאות קלים ומוגזים, מיצים, שמן, חומץ, רטבים, דברי חלב ובירה.

בגרמניה בלבד נמכרו בשנת 2007 מעל למיליארד בקבוקי בירה פט. בחלק  מרשתות המזון הגדולות הוטל איסור מכירת בירה בפחיות עקב חשש מזיהום אויר, ולכן יצרנים רבים עברו לייצר את מוצריהם באריזות פט.

 

מחיר היכרות לצרכן: 4.5 ש"ח לבקבוק של חצי ליטר.

הבירה משווקת באריזה ירוקה ובאריזה אדומה, לפי הבדלי טעם וריכוזיות של הבירה.
המוצרים הינם בעלי כשרות בד"ץ והרבנות הראשית לישראל.

להשיג ברשת "טיב טעם" וברשתות שיווק וחנויות מובחרות.

 

פרוטרי הנה חברה לייבוא, ייצור והפצת מוצרי מזון לרשתות וחנויות פרטיות.

ייבוא החברה כולל שימורי ירקות, שימורי פירות, ממתקים ומוצרי שוקולד, מיצים, משקאות אלכוהוליים וסוגים רבים של בירות.

 

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *

מאמרים קשורים

הרשמה לניוזלטר