פרוייקט הגמר של הבצפר יוצא לדרך בשיתוף פעולה עם I.B.B.L SPIRIT

פרוייקט הגמר של "הבצפר" – בית הספר הגבוה לפרסום, יעסוק השנה במשקאות אלכוהוליים. במסגרת פרוייקט הגמר, יבנו הסטודנטים של "הבצפר" קמפיין למותגי אלכוהול נבחרים המשווקים על-ידי חברת I.B.B.L SPIRIT וביניהם BUSHMILLS, SMIRNOFF TWIST APPLE ועראק אל נמרוד.
מעל ל- 140 כרזות קונספטואליות יוצגו בתערוכה, שתועמד לשיפוט על-ידי בכירים מעולם הפרסום.

במסגרת הפרויקט הסטודנטים של "הבצפר" יתפקדו כמשרד פרסום ויחסי ציבור על כל המשתמע מכך. הסטודנטים ממסלול תכנון אסטרטגי-פלנינג, נפגשו עם נציגים מחברת I.B.B.L SPIRIT, גיבשו תוכנית אסטרטגיה פרסומית והנחו את הסטודנטים כיצד יש לפעול בהתאם למסרים והתכנים החדשים שגובשו עם הלקוח. התובנות הוצגו בפני תלמידי מסלול הקופירייטינג, ואלה יצאו לעבודה להכנת פתרונות קריאטיבים לכל האתגרים.

בנוסף ובאותו מעמד תוצג תערוכה שמתמקדת בנושא של שתיה ואלכוהול,
"הבצפר" ו I.B.B.L SPIRIT וחברת "לעומק התודעה" החליטו שאין לעצום עין מהתופעה הנילוות של שתיית אלכהול בנהיגה. והחליטו לקחת אחריות חברתית. הסטודנטים יבנו קמפיין נוסף שעוסק בנושא. המודעה שתזכה תעלה למדיה בחסות "לעומק התודעה", בחדרי השירותים של מועדונים ובתי קפה.

אירוע ההשקה יתרחש ביום שלישי, 15 לספטמבר, בשעה 18:00, במועדן "תל אביבה", מול גלידה מונטנה, נמל תל-אביב הישן.






היו הראשונים להגיב...

כתבו תגובה