פרו מפרה את המעדנים במטבח

סדרה חדשה של מעדנים מפתיעים ואיכותיים, מבוססים על תוצרת פרואנית טרייה, ללא חומרים משמרים ועם ערכים תזונתיים גבוהים
 המטבח הפרואני נחשב לאחד העשירים והמורכבים בעולם, המאגד בתוכו מסורות בישול מהרבה תרבויות, שהתערבבו בכור ההיתוך הפרואני ויצרו פסיפס מרתק של אוכל

חברת ישרקו מקבוצת טיב טעם מביאה לארץ מפרו סדרה חדשה של מעדנים מפתיעים ואיכותיים, מבוססים על תוצרת פרואנית טרייה, ללא חומרים משמרים ועם ערכים תזונתיים גבוהים. המטבח הפרואני נחשב לאחד העשירים והמורכבים בעולם, המאגד בתוכו מסורות בישול מהרבה תרבויות, שהתערבבו בכור ההיתוך הפרואני ויצרו פסיפס מרתק של אוכל. המטבח הפרואני מושפע גם מהגיאוגרפיה הייחודית של הארץ, שהיא אחת המדינות בהן יש המגוון הרב ביותר של אזורי אקלים שונים.

פותחים בפני הפודי'ז הישראליים חלון לטעמים המיוחדים המגיעים מהמטבח הפרואני
פותחים בפני הפודי'ז הישראליים חלון לטעמים המיוחדים המגיעים מהמטבח הפרואני. צילום איריס לוי

לאחרונה החלה ישרקו מקבוצת טיב טעם לשווק סדרת מוצרים מעניינים  – מטבלים, ממרחים וירקות משומרים, ברשת טיב טעם ובמעדניות מובחרות. המוצרים פותחים בפני הפודי'ז הישראליים חלון לטעמים המיוחדים המגיעים מהמטבח הפרואני. מטבל ארטישוק ותרד, מטבל עגבניות ופלפל המשולבים עם קינואה  – צמח הקינואה היה קדוש לבני האינקה, והם כינו אותו "אם הדגן". הקינואה עשירה בסיבים תזונתיים, זרחן, ברזל ומגנזיום, מה שמקנה לה איכות חלבון גבוהה ביותר. השילוב של הקינואה כחלק ממטבל ייחודי, ומעלה את הערך התזונתי של המטבל הטעים.

מטבל ארטישוק ופלפל אדום הלך טוב על פרוסת לחם איכותי לצד חביתת ירק
מטבל ארטישוק ופלפל אדום הלך טוב על פרוסת לחם איכותי לצד חביתת ירק. צילום איריס לוי

טעמנו מטבל ארטישוק ופלפל אדום (מחירו  15.50 ₪) – שהיה חריף עם טעם מודגש של פלפל וארטישוק. מטבל זה הלך טוב על פרוסת לחם איכותי לצד חביתת ירק – עם אספרגוס ירוק דק שהגיע בצנצנת בהחמצה קלה (מחיר שימורי אספרגוס ירוק ולבן –  12.9 ₪). מטבל מעניין נוסף  מסדרה זו עשוי על בסיס של מנגו (מחירו  15.5 ₪), המשלב מתיקות וחמצמצות נעימה.

 לסיכום: סדרה חדשה של מטעמים מעניינים ומיוחדים, ששווה להכיר.

 

שף איריס לוי, גם בפייסבוק

 

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *

מאמרים קשורים

הרשמה לניוזלטר