פריגת העלתה לאוויר קמפיין טלוויזיה חדש לסדרת המיצים הסחוטים, באמצעות JWT Israel. הקמפיין, בתקציב של 3 מיליון ש"ח למשך שלושה חודשים.
במסגרת הקמפיין,פריגת מיתגה את סדרת הסחוטים תחת השם "הסדרה הטבעית". הקמפיין מדגיש את מגוון המיצים הסחוטים של החברה: סחוט קלאסי, סחוט אורגני, וסחוט בטעם שילדים אוהבים (מתפוזי ולנסיה מתוקים).
בקמפיין שלושה סרטים המבוססים על טכניקה המשלבת צילומי "ריל-לייף" של תפוזים עם שפת אנימציה, כשכל סרט שם דגש על סחוט אחר בסדרה הטבעית.
קרדיטים:
מנכ"ל ומנהל קריאייטיב ראשי: יורם דמבינסקי
סמנכ"ל קריאייטיב: ארז מי-טל
קופירייטרית: תומר פוליצ'וק
ארט דיירקטור: איציק הרוש
מפיקה ראשית: שרון בן-דוד
מנהלת אסטרטגיה: מאיה אייזן
פלנר: יונתן קגנסקי
מנהל לקוחות: קובי אמזלג
תקציבאי: תומר רוטנברג
במאי: רוני קליינר
בית פוסט: גראויטי
חברת הפקה: פארדיסו
סאונד: סאונדהאוס