פריגת מציגה בקבוקים חדשים ומעוצבים בצורת מסחטת פרי במהלך שיווקי בהיקף כ-1.2 מיליון ₪

פריגת, יצרנית מיצים מבוססי פרי טבעיים ואיכותיים, ממשיכה לנסות ליצור בידול וחדשנות גם בקטגוריית המיצים הסחוטים, והפעם עם בקבוקים חדשים למותג פריגת סחוט.

המהלך כולל פיתוח והשקת בקבוקים בעיצוב חדשני לפריגת סחוט 400מ”ל, 1 ליטר ו-2 ליטר, המעוצבים בצורת מסחטת פרי ומשדרים טבעיות וטריות.
בהשקעה הכוללת של כ-1.2 מיליון ₪, יתקיים גם קמפיין פרסום באמצעות משרד הפרסום JWT – סרט הפרדס עם השיר “אלוהים נתן לך במתנה”, בתוספת סגירים המציגים את הבקבוק החדש. כמו כן תלווה יציאת המוצר לשוק במבצעים בחנויות הפרטיות וברשתות, באמצעי נראות ובצווארונים על הבקבוקים.

קטגוריית המיצים הסחוטים בישראל נאמדת בכ- 290 מיליון ₪ בשנה (כלל השוק, כולל השוק הקר) עם צמיחה כמותית של 18% ב-2005 לעומת 2004. לפריגת נתח שוק כספי של 44% מהקטגוריה על פי נתוני סטורנקסט.






היו הראשונים להגיב...

כתבו תגובה