פרידה מיוליה במיט לופט

במבחן של עסקית ב 55 ₪ לאמצע היום, כשאתם יוצאים שבעים ועוד צריכים לחזור לעבודה לאחר מכן, המיט לופט נותן תמורה סבירה למה ששילמתם

יוליה, חברה שלנו לעבודה בחמש השנים האחרונות, הודיעה שהיא יוצאת לדרך חדשה, ואנחנו כחברים אוהבים מחבקים מחזקים ומפרגנים להצלחתה באשר תפנה.

לאירוע הפרידה הזמנו לארוחה עסקית 13 איש מחבריה הקרובים של יוליה, בחדר פרטי במסעדת מיט לופט באזור התעשייה של ראשון לציון.
המסעדה, כך פתח ואמר אורן, מלצר חביב שהציג עצמו כמלצר שלנו, "היא מסעדה המתמחה בבשרים ויינות, ואנו כאן נעניק לכם את התענוג היומי או השבועי שלכם בביקורכם במסעדה זו".

הייחוד של התמחות בבשר כנראה גם היווה את המוטיב לבחירת שמה של המסעדה מיט לופט (Meat Loft) – נגזרת של מבנה המסעדה, לופט מעוצב בקפידה ובצבע תואם למסעדה מודרנית עם הרבה שיק צעיר והיי-טקיות, והתפריט שלה: מאכלי בשר למיניהם.

אורן המלצר שלנו המליץ על הספיישל היומי – מנת שרימפס בציר דגים ועגבניות ברוטב מרינרה ב- 79 ₪, אך מגבלת התקציב שהוקצתה לנו לראש הייתה 55 ₪ פחות או יותר, ואנו בחרנו בעסקית הכוללת מנה ראשונה, מנה עיקרית בשילוב תוספת פחמימה, משקה קל ומשקה חם, ובחירה של אחד מהקינוחים המוצעת לסועד ב- 50 אחוז הנחה.

תמורת 55 ₪ תוכלו לבחור בין כנפיים ברוטב צ'ילי וחמאה, חזה עוף ברוטב חרדל ורוזמרין, כריך רוסטביף, שיפודי פרגית, נודלס פרגית, פאד טאי פרגית, או צ'וריסוס.

למנת הפתיחה ניתן היה לבחור מנת מרק עדשים ירוקות, ירקות ובשר – מנה שלא כל כך התאימה לטמפרטורות בחוץ ולתקופת הקיץ, וניכר היה שהשף שכח את המלח במטבח.
אני בחרתי בקראנץ' עוף, מנה המורכבת מקציצת פרגית וחזה עוף ברוטב שמנת, צ'ילי שקדים עם כרישה מטוגנת.
מה לומר? הרבה מלל לעוד מנה המעוצבת אמנם יפה, אבל סובלת שוב מהעדר מלח הנחוץ כבסיס להשבחת וחידוד הטעם.
שכנתי לשולחן בחרה בטרין חציל, שהמילוי בפנים הורכב מבטטה ופלפל אדום בתוך גבינת עיזים, עטופים בגלילת חציל קלוי, כאשר את המנה מעטרת שמנת עם רוטב פסטו. מנה טובה לכשעצמה.

על ידי הזמינה אחת הבנות ירקות אנטיפסטי, שאורן תיאר אותם ככאלו שטופלו כל אחד בנפרד והושרו ברטבים ותיבול בקליית תנור. אולם המנה שהגיעה לא הרשימה ולא הצביעה על מאמץ כל שהוא שהושקע בירק כזה או אחר מהתערובת, ובוודאי לא בטיפול אישי וקפדני.

לעומת זאת, דווקא המנות העיקריות הרשימו יותר. הן בגודל המנות, הן בהרכבת הפרודוקטים על הצלחת, והן במגוון שהוצע ונבחר על ידי 13 הסובבים לשולחן.
את המנות ליוו, לבחירה, תפודים, פירה, אורז לבן, צי'פס סטייק, או הום פרייז. כולם היו חמים, עשויים במידה, והגיעו היישר משלב הבישול או הטיגון אל הצלחות כשהם משדרים טריות, והטיגון שנעשה להם במטבח היה כאן ועכשיו, פריך וטוב.

מאחר שאורן המלצר אמר: "הבורגרים שלנו ידועים בטיבם", בחרתי במנת בורגר 250 גרם מבשר טלה, עשויה מדיום וול עם ביצת עין, קצת סלט ירוק, קצת עגבניות חתוכות, קצת בצל סגול, קצת פרוסות מלפפון חמוץ, ולחמניה גדולה וטרייה חתוכה למחצה.
בשר הקציצה היה עשוי במידה הנכונה, עשיר, עסיסי, טעים, ממלא את הבטן עד לשובע, ובהחלט ראוי לכינוי מנה עיקרית.
שרון, שהזמינה מנה זהה, נכנעה למנה ובקושי הצליחה לחסל חצי מהלחמניה.

במקום שתייה קלה ביקשתי כוס מיין הבית. לשמחתי, לפחות עוד ארבע בנות בחרו ביין כתוסף נכון למנה העיקרית.
היין שקיבלנו היה קברנה סוביניון בן עמי של יקב סגל. זהו יין אדום יבש שליווה היטב את המנה העיקרית ומנות הבשר. הוא מיוצר מ- 100% ענבי קברנה סוביניון שתרמו ליין ניחוח פרי חושני, גוף טוב ומבנה טאנינים איתן. תוכלו לרכוש יין שכזה ב- 32 ₪ לערך בסופר או בחנויות היין, ואילו כאן, כיין הבית ככוס יין למנה עסקית, הוא בהחלט נותן גיבוי ותמיכה מהנה לארוחה.

אילנית, שיודעת לאכול, בחרה בפרגית עסיסית ומתובלת כמו שצריך, עם רצועות צ'יפס מבטטה מתוקה.
ארן, ששומר על הפיגורה, נזהר מלגעת בלחם החום הכפרי, ובחר בסלט קטן של חסה ונבטים ברוטב ויניגרייט עם בשר פרגיות.
רינת בחרה בחזה עוף על מצע של פירה ברוטב שמנת בתיבול רוזמרין, שהיה קצת עודף בטעם הנלווה של עשב התיבול הדומיננטי.

אל השולחן הגיעו עם המנות סלסלות המכונות כאן "ערכות", והן מכילות רוטבי קטשופ, חרדל, טבסקו וברביקיו. ברקע התנגן לו הצד האפל של הירח של הפינק פלויד, מזכיר לי ימים טובים ותקופת נעורים.

לסיכום, בכניסה נותנים לך עיתון "מעריב", ואתה מרגיש שהגעת לארוחה עסקית. השירות טוב. קשוב, מסביר פנים, ואורן המלצר שלנו דקלם את שלל המנות מילה למילה מנה למנה, באדיבות ובסבלנות רבה.
שלוש מלצריות חביבות היו לו לאורן המלצר שלנו עזר כנגדו. הן שירתו במהירות, פינו את השולחן, וסייעו להביא את המנות הבאות.
אבל מה? כשאתה מגיע לעסקית של אמצע יום עבודה, הזמן הוא נתון שאתה חייב להתחשב בו. בלופט יש להם כל הזמן שבעולם, והם החליטו שאם כבר הגעתם, קחו לכם את הזמן ותנו להם לשרת אתכם בזמן שלהם, כפי שהם עושים זאת ככה בכל יום.

במבחן התוצאה, הקצב שבין המנות מול כמעט 13 בחירות שונות סביב שולחן אחד, היה איטי להחריד, ולא עשה לנו טוב.
מנות הקינוח בחצי מחיר במסגרת העסקית לא היו משהו ליפול ממנו. בחרנו בקרם ברולה, פונדנט ופביאן כקינוח ששילב כוס תה עם נענע או קפה אחרון.

הדמעות של יוליה בצדי העין והחיבוקים שהענקנו לה, היו מרגשים הרבה יותר מהעסקית במיט לופט.

אם אתם באזור ששופע מסעדות טובות, המיט לופט הוא בהחלט בחירה לא רעה. המקום מרווח, יפה מבפנים, והחניה חופשית ולא חסרה. הבשר היה טוב, והמנות העיקריות היו גדולות.
האם להמליץ בפניכם לעשות את כל הדרך מהיכן שהוא לכאן? שאלה טובה.
במבחן של עסקית ב 55 ₪ לאמצע היום, כשאתם יוצאים שבעים ועוד צריכים לחזור לעבודה לאחר מכן, המיט לופט נותן תמורה סבירה למה ששילמתם.


מיט לופט
רח' משה בקר 15, אזור התעשייה הישן ראשון-לציון
טל. 9563216-03
עסקיות א' עד ו' 12:00 – 18:00


כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *

מאמרים קשורים

הרשמה לניוזלטר