פרסומת של ישראלי נבחרה ע"י בעלי המותג רד בול לשידור ברחבי העולם

את התסריט הזוכה בחר דיטריך מטשיץ, מייסד המותג ובעליו, יחד עם מנכ"ל משרד הפרסום העולמי של החברה, ’Kastner & Partners’, ובימים אלה מאייר צוות הגרפיקאים מהמטה העולמי של החברה את הפרסומת לקראת שידורה ברחבי העולם, כולל בארץ

מאיר אוחנה, תסריטאי שהשתתף ב’תחרות פרסומת רד בול הטובה ביותר’, הוא הזוכה בגמר העולמי של התחרות שהתקיימה לאחרונה באוסטריה. התסריט שכתב יופק לסרטון וישודר בכל המדינות בהן משווק משקה האנרגיה. בנוסף, קיבל אוחנה פרס בסך 10,000 שקל.
 
את התסריט הזוכה בחר דיטריך מטשיץ, מייסד המותג ובעליו, יחד עם מנכ"ל משרד הפרסום העולמי של החברה, ’Kastner & Partners’, ובימים אלה מאייר צוות הגרפיקאים מהמטה העולמי של החברה את הפרסומת לקראת שידורה ברחבי העולם, כולל בארץ.
 
התסריט מציג ציפור קוקייה, שבכל שעה יוצאת מהשעון ומנסה להגיע לפחית רד בול. לאחר מספר יציאות היא מצליחה להגיע לפחית, שותה ממנה ומתעופפת מהשעון לחופשי על רקע כתובית הסיום הידועה של המותג: ’רד בול נותן לך כנפיים’.
 
התחרות, שנועדה לקהל הרחב ולא לגופי פרסום, החלה במרץ השנה, והמשתתפים התבקשו לכתוב סיפור פשוט וקצר ברוח ההומוריסטית המאפיינת את מסעות הפרסום של המותג. לפי הדיווח, נשלחו למטה העולמי של החברה עשרות תסריטים מישראל מתוך אלפים שהתקבלו.
 
על צוות השופטים שבחר את התסריט הישראלי נמנו תרצה גרנות, מנהלת ביה"ס ’ACC’ לקופירייטינג ומקצועות הקריאייטיב; פרסום ’נפתלי אברהם’ האחראי על פרסומי החברה בארץ; ורונן בן נון, מנכ"ל רד בול ישראל.

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *

מאמרים קשורים

הרשמה לניוזלטר

הרשמה לניוזלטר