צלילים חדשים בשופרסל עם BNE והדיה

חברת BNE המתמחה בהפקה ושיווק של מוסיקה ומוצרי פנאי, בחרה לשווק את תקליטורים ברשת השופרסל באמצעות גונדולה עגולה המחולקת לתאים מלבניים – חדשנות בתחום הקמעונאי

חברת הדיה פיתחה מתקן תצוגה ייחודי לדיסקים ותקליטורי DVD.
המתקן של "הדיה", המתמחה בפרסום בנקודות מכירה, "מזמין" לקנייה: לראשונה בתחום הקמעונאות שולבו מוצרים מלבניים בראש גונדולה מעוגל. החלוקה לתאים מאפשרת גישה נוחה לדיסקים, והבולטות בשטח היא גם הודות לצבעו המיוחד של המתקן – צהוב בוהק.

הגדלת שטחי מכירת המוסיקה ברשת השופרסל הינה חלק ממדיניות פיתוח והרחבת קטגוריית מוצרי הפנאי.
מי שמוביל את המגמה הוא יובל לובנשטיין, מנהל אגף ה-NON-FOOD החדש, ומסייע לו אבי ברנד, מנכ"ל חברת BNE המתמחה בהפקה ושיווק של מוסיקה ומוצרי פנאי.
מייד עם כניסתו לתפקיד מנהל המחלקה, לפני כחודשיים, קלט יובל את הפוטנציאל הטמון בתחום המוסיקה, גם לאור הניסיון שהצטבר ברשתות המובילות בעולם הקמעונאי כגון: רשת וולמרט, רשת סיינסבורי ועוד.

לא במקרה נפלה הבחירה על חברת BNE לשמש כספק ראשי לתחום זה: החברה שהוקמה בשנת 1990 צברה ניסיון רב בתעשיית המוסיקה ויתרונה הגדול הוא ביכולתה לייצג, כחברה סיטונאית, את כל חברות המוסיקה הפעילות וליצור שיתופי פעולה על בסיס שיקולים מערכתיים טהורים.

אבי ברנד, מנכ"ל BNE, עוקב מזה זמן רב אחרי המגמה העולמית של עלייה במכר של מוצרי פנאי ברשתות קמעונאיות וברשתות המזון בפרט על חשבון ירידת הצריכה בחנויות מתמחות. אחת הסיבות לכך היא יכולתה של הרשת להתאים את המבחר בסניף לטעמו של קהל המטרה הלוקאלי. לדבריו, הייתה זו רק שאלה של זמן עד שהתופעה של ONE STOP SHOP תחלחל גם לשוק הישראלי ותקבע את תרבות הקניה של הצרכנים.

הבחירה בהדיה כמי שתוביל את הקמפיין הפרסומי ברשת לא הייתה מקרית, "בחרנו בהדיה כי אנחנו יודעים שכדי לחשוף את המוצר ברשת, נדרש ניסיון רב ודרוש פרסום שונה, חדשני וייחודי שימשוך את עיני הצרכנים ויגרום להם לעצור ליד התקליטורים", אומר אבי ברנד.

עופר גל, מנכ"ל חברת הדיה מסביר את הבחירה בגונדולה עגולה דווקא לצורך קידום תקליטורי DVD מלבניים, בעובדה שהגונדולה מהווה את המקום הנחשק והאסטרטגי ביותר בחנות: "על מנת למקסם את הנראות והמסחור החזותי ויחד עם זאת למנף את פוטנציאל המכירה, חשבנו על תצוגה חזיתית שתהיה נוחה ונגישה ללקוח תוך מקסום שטח המכירה הנראה מכל זווית בחנות וכניסה למרחב הקמעונאי. ההצלחה מוכיחה כי גם במתכונת של רצפה נקייה כדוגמת שופרסל ניתן למצוא פתרונות יצירתיים ובשימוש מושכל, ליצור הגדלה של הנוכחות, הבולטות וכמובן של המכירות".

המגמה החדשה המיושמת ברשת מאז חודש אפריל מסתמנת כבר עתה כהצלחה: לקוחות הרשת עוצרים בצהוב, והנתונים מצביעים על גידול משמעותי במכירות התקליטורים הודות לתצוגה המיוחדת והתיקשור הבולט של המבצע על גבי הסטנד.

לאחר חודש מוצלח מאוד של פעילות הגונדולה ברשת השופרסל, החליטה גם חברת גלובוס יונייטד להשתמש בפלטפורמת הגונדולה של הדיה לקידום מוצריה ולצורך כך, אף הוכן מעמד תצוגה מיוחד העונה לצרכיה ומוצריה.

פרטים נוספים אודות הדיה ניתן למצוא באתר החברה: www.heidia.co.il

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *

מאמרים קשורים

הרשמה לניוזלטר