קבוצת שטראוס זכתה בפרס החברה החדשנית של השנה

הוכרזו הזוכים בפרסי החדשנות של מוצר השנה, המחולקים ב- 29 מדינות ברחבי העולם למוצרי הצריכה החדשניים ביותר. קבוצת שטראוס הוכתרה בתואר 'החברה החדשנית של השנה' לאחר שארבעה ממוצריה זכו בפרסי מוצר השנה בקטגוריות השונות. בסך הכל חולקו השנה 25 פרסים למוצרי צריכה המשווקים בישראל

בטקס חגיגי שהתקיים ביום ראשון 8 בפברואר במוזיאון ת"א, בנוכחות 500 בכירים במשק ובענף השיווק והפרסום, הוכרזו הזוכים בפרסי החדשנות של מוצר השנה, המחולקים ב- 29 מדינות ברחבי העולם למוצרי הצריכה החדשניים ביותר. 
את הטקס הפיקה חברת EXP של איל נאור.

קבוצת שטראוס הוכתרה בתואר 'החברה החדשנית של השנה' לאחר שארבעה ממוצריה זכו בפרסי מוצר השנה בקטגוריות השונות. בסך הכל חולקו השנה 25 פרסים למוצרי צריכה המשווקים בישראל.
חברות נוספות שבלטו השנה היו קרליין (3 פרסים) וחוגלה קימברלי (נייר טואלט לילי זכה בפרס שנה רביעית ברציפות).

פרסי מוצר השנה מוענקים בישראל זו השנה הרביעית ברציפות. מי שבחרו את מוצרי השנה הם הצרכנים, וזאת באמצעות מחקר מיוחד שערך מכון המחקר TNS טלגאל על מדגם של 2,000 צרכנים בישראל.

ואלה 25  הזוכים:
מזון ומשקאות
1. מסטיק אורביט PROFESSIONAL – אריזת נוחות, המכילה 60 יחידות ובעלת פתיחה משני הצדדים: פתח רחב להוצאת כמות גדולה של מסטיקים ופתח צר להוצאת מסטיקים בודדים.
2. סדרת נשנושים של בייגל בייגל – סדרת נשנושים מוצעת בטעמים מגוונים ובוגרים יותר, ובאריזות המתאימות לנשנוש משותף עם החבר’ה. נשנושים גם משביעים יותר בזכות הסיבים התזונתיים.
3. סדרת בולגרית במלח ים טבעי של מחלבות גד – גבינות בולגריות מעודנות, עם מלח טבעי מים סוף.
4. MULLER FROOP – סדרת יוגורט BIO לבן במרקם עשיר וקרמי, שמעליו מונחת קציפה מפרי טבעי, במגוון טעמי פירות. והכל: ללא חומרים משמרים.
5. קפה טורקי עלית באריזת פתיחה קלה – הקפה המוכר באריזה ייחודית, המאפשרת פתיחה קלה ונוחה של השקית, ושומרת על הארומה ועל הטריות.
6. תפוצ’יפס שמן זית – תפוצ’יפס העשוי 100% תפוחי אדמה טבעיים ומיוצר עם 100% שמן זית.
7. דבש עם נגיעות מהטבע של מכוורות יד מרדכי – דבש טהור עם נגיעות טעם טבעיות וייחודיות: ג’ינגר ולימונית עם דבש, באריזת נוחות עם פקק למניעת טפטוף.
8. שמן זית באריזת 1.5 ליטר של מכוורות יד מרדכי – שמן זית באריזת פח מעוצבת בנפח 1.5 ליטר. שמן זית כתית מעולה מכבישה קרה בעל ארומת פירות עדינה ומרירות מתונה.
9. נביעות+ בטעם ענבים עדין – מים מינרלים טבעיים בתוספת ויטמינים ובטעמים עדינים של ענבים. ללא צבעי מאכל
10. סדרת עוגות שמרים שושנים מבית קונדיטוריית לחמי – סדרת עוגות ביתיות, לחות, נימוחות ובטעמים מיוחדים: טריפל שוקולד, שוקולד וקוקוס, שוקולד לבן עם נגיעות לימון.
11. מילקשייק SHOCK – משקה חלב באריזה נמתחת כמו אקורדיון, שמאפשרת לשקשק את המילקשייק וליהנות מהמשקה המוקצף.
12. רוסטביף ארוז בשירות עצמי של טירת צבי – פרוסות רוסטביף, המיוצרות מנתחי בשר עגל דרום אמריקני עשירים בברזל ואבץ. מכילים כ-3% אחוזי שומן.

טואלטיקה וקוסמטיקה
1. סדרת שמפו ומרכך לשיער של קרליין – המוצרים בסדרה מכילים 5 ויטמינים חיוניים לשיער: E , C ,3B ,5B ,6B, העונים על 5 בעיות המיוחדות לשיער ישראלי.
2. סקין גארד – ג’ל שקוף להגנה מקרני השמש – ג’ל המכיל את ה-COOLING EFFECT, נמרח בקלות, נספג במהירות ולא משאיר סימנים לבנים.
3. סדרת ELASTO LIFT של קרליין – לחיזוק העור ולהשבת האלסטיות. מבוססת על sematrix, טכנולוגיה ישראלית חדשנית, שמיועדת לטיפול כפול בקמטים.
4. סדרת תחליבי הרחצה של NIVEA – חוויה במקלחת: הרכיבים יוצרים קצף, המזין את העור בתמציות טבעיות המעניקות ניקיון, רעננות ולחות, וכן מאזנות את רמת ה-PH.
5. Carefree Cotton מבית ג'ונסון אנד ג'ונסון – מגן תחתון, המכיל תמציות כותנה טבעיות, ומעניק הרגשה טבעית כמו בתחתוני כותנה.
6. סדרת Style Aromatherapy – סדרת עיצוב לשיער ולקרקפת, המכילה אנטי אייג’ינג טבעי, המבוסס על שמנים ארומתרפיים טבעיים בריכוז גבוה, המסייעים לעיכוב הזדקנות העור.

מוצרים לבית
1. פיניש קוואנטום – טבליות למדיח המורכבת מ-3 תאים: אבקה (מכילה אנזימים להסרת לכלוך יבש, מלח לריכוך המים ומניעת אבנית), ג’ל (להסרת שומנים וכתמים והגברת הברקה), ואפקט ה-POWER BALL (חמצן פעיל).
2. קליה וניש אינטליג’נס – רכיבי הנוסחה החכמה מאתרים את הכתמים במהלך הכביסה, גם את אלה שלא נראו לפני הכביסה, ומסירים אותם ביעילות.
3. לילי גליל כפול – כמות גדולה של נייר בגליל אחד ארוך-ארוך… יותר נוח לנשיאה, הגלילים תופסים פחות מקום אחסון ונדרשות פחות החלפות של גלילים.
4. שקיות אשפה מתכלות של שופרסל – שקיות אשפה ביתיות 'ירוקות' מתכלות, הנמכרות במחיר זהה למחיר השקיות הרגילות ה’מזהמות’.

מוצרים לתינוקות
1. בקבוק לתינוקות TEMPO AVENT – בקבוק לתינוק, המאפשר שימוש בשקיות חד פעמיות ועל כן מגן על התינוק מביספינול A משום שאין צורך בחימום הבקבוק. מצויד בפטמת AIRFLEX, המתאימה את עצמה לקצב היניקה הטבעי של התינוק.
2. סדרת סימילאק Advance – תרכובת מזון תינוקות, שהוכחה כמקנה התפתחות הדומה לזו של תינוק יונק במדדים של: יכולת שכלית, חיסון, גדילה ועיכול.

תרופות ללא מרשם
אקמול פוקוס מבית טבע
– תרופה ללא מרשם להקלה במיגרנה, המכילה שילוב מרכיבים ייחודי, הכולל אספירין, פרצטאמול וקפאין, אשר הוכח כיעיל לטיפול בהתקפי מיגרנה קלה ובינונית.

מוצר השנה 
בכל שנה מושקים על מדפי רשתות המזון והפארמים בישראל כ־4,000 מוצרים חדשים בממוצע. מדובר בכמות עצומה של מוצרים, במגוון תחומים, שמקשה על הצרכנים לבחור מתוכם את החדשניים והאיכותיים ביותר.
כדי לסייע לצרכנים לזהות ולהתנסות במוצרים חדשים, כאלה ששביעות הרצון מהם גבוהה בקרב הצרכנים שכבר השתמשו בהם, פיתחה חברת המחקר העולמית TNS שיטת מחקר במסגרתה בוחרים הצרכנים בכל מדינה את מוצרי השנה שלהם.

כיצד מתבצעת הבחירה
צוות מומחים המורכב מראשי המשק, האקדמיה והכלכלה בישראל, בוחר מבין המוצרים המועמדים את המוצרים החדשניים ביותר.
בראש צוות המומחים עומד פרופ' יעקב הורניק, מומחה לשיווק וראש התוכנית לשיווק בבית הספר למנהל עסקים באוניברסיטת תל אביב.
לאחר מכן עוברים המוצרים לשלב הכרעת הצרכנים.
בכל שנה מתבקש מדגם של אלפי צרכנים לחוות דעתו על מגוון רחב של מוצרים חדשים בקטגוריות המזון, המשקאות, המוצרים לבית, הטואלטיקה והקוסמטיקה. הצרכנים מדרגים את המוצרים על פי מידת האטרקטיביות שלהם, ועל פי רמת שביעות הרצון שלהם מהשימוש בהם.
המוצר שקיבל את הציון המשוקלל הגבוה ביותר בכל קטגוריה, מוכתר כ"מוצר השנה" בתחומו והוא רשאי להשתמש בלוגו האדום של "מוצר השנה" במשך שנה שלמה.

השנה השתתפו יותר מ-250 אלף צרכנים ברחבי העולם במחקר מוצר השנה.
בישראל ערכה TNS טלגאל את מחקר מוצר השנה על מדגם של יותר מ- 2,000 נשאלים.

אתר מוצר השנה: www.poy.co.il

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *

מאמרים קשורים

הרשמה לניוזלטר