קונדיטוריית לחמי בקמפיין דיגיטל מוזיקלי בהשתתפות העובדים

קונדיטוריית לחמי המתמחה באפיית עוגות ועוגיות איכותיות, מפרסמת קליפ תדמיתי-מוזיקלי, אותו יצר האמן אופיר קותיאל "קותימאן" לרגל צאתה לשוק של סדרת עוגות שמרים ועוגיות חדשות

קונדיטוריית לחמי המתמחה באפיית עוגות ועוגיות איכותיות, מפרסמת קליפ תדמיתי-מוזיקלי, אותו יצר האמן אופיר קותיאל "קותימאן" לרגל צאתה לשוק של סדרת עוגות שמרים ועוגיות חדשות.

הקליפ מציג את חדוות העשייה בקונדיטוריה שבנהריה, את הדרך בה מכינים את העוגות והעוגיות, ואת חומרי הגלם בהם עושים שימוש.
המוזיקה והקצב בסרטון מורכבים מחיבור של סאונדים מקוריים של העבודה בקונדיטוריה: קולות של האופים, פיזור הקמח, טפיחת הידיים בבצק, ההתפחה, סאונד התנורים, וההתראה לסיום זמן האפייה. כל אלו הינם צלילים טבעיים של האופים בשילוב של כלי אפייה מקצועיים, על בסיסם בנה אופיר קותיאל "קותימאן" את הביט של הקליפ.

בלחמי החליטו שבקליפ יככבו האחראים לטעם העוגות והעוגיות – האופים של לחמי. כך, בקליפ ניתן לראות את פרד ואן קאוק, בן 64, מוותיקי לחמי העובד בחברה מזה 32 שנים, מראשית דרכה עוד כשהייתה קונדיטוריה קטנה ומשפחתית בשדרה הראשית בנהרייה.

הקליפ הופק באמצעות משרד הפרסום ראובני פרידן IPG, ועולה כקמפיין דיגיטל ב- youtube, פרירולים ובאתר ובפייסבוק של לחמי.

ניב חורש, מנכ"ל משותף של ראובני פרידן IPG, אומר: ״אנחנו תמיד מחפשים את היוצרים המסקרנים והחמים ברשת, ושמחים שהצלחנו לרתום יוצר ברמתו של אופיר קותיאל "קותימאן" למהלך המיוחד של לחמי. בכל ביקור שלנו בקונדיטוריה בנהריה, אנחנו מתרגשים ומופתעים מכך שההכנה נעשית בהשקעה כל כך גדולה בכל עוגה ועוגייה. הקמפיין שיצרנו בשיתוף עם "קותימאן" נועד להעביר את התחושה הזו לציבור שלא מודע לתהליכי ההכנה ולחדוות היצירה שקיימת בלחמי״.

קרדיטים:
משרד פרסום: ראובני פרידן
מנכ"ל משותף: ניב חורש
מנהל קריאייטיב: רועי גוטמן
קופי: רונן לוין
ארט: ולאדי סרשבסקי
סמנכ"ל לקוחות: גיא קמחי
סופרווייזר: אלעד לוי
הפקה: אסף רונן, דנית קליין
חברת הפקה: אוג
צלם: דן פרץ
מוזיקה, בימוי ועריכה: אופיר קותיאל "קותימן"

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *

מאמרים קשורים

הרשמה לניוזלטר