קוקה-קולה Zero בקמפיין ראשון בהשקעה של כ-10 מיליון ₪

ההשקה תלווה בפעילות בכל ערוצי השיווק, וכוללת קמפיין טלוויזיה ושילוט חוצות, קמפיין אינטרנט, ופעילות קד"מ חווייתית ברחבי הארץ, תחת הסלוגן: Coca-Cola Zero – טעם נהדר Zero סוכר

החברה המרכזית לייצור משקאות קלים (קוקה-קולה ישראל) העלתה קמפיין לקוקה-קולה Zero בהשקעה של כ- 10 מיליון ש"ח.
קוקה-קולה Zero הינו משקה נוסף ללא סוכר של חברת קוקה-קולה בפרופיל טעם חדש, ופחות מקלוריה 1 בכוס.

ההשקה מלווה בפעילות בכל ערוצי השיווק ותכלול קמפיין טלוויזיה ושילוט חוצות, קמפיין אינטרנט ייחודי ופעילות קד"מ חווייתית ברחבי הארץ.

סרטון הפרסומת, שנעשה בהפקה ישראלית באמצעות משרד הפרסום דחף אחד, מבוסס על טכניקה הכוללת בין היתר פעלולים תוך שימוש בשלוש מצלמות שונות.
במרכזו של הסרטון מוצגת אקרובטיקה המבוצעת על-ידי חבורה של צעירים מקצוענים, אשר הובאו במיוחד לקמפיין. הצעירים רצים בעקבות משאית קוקה-קולה Zero, שמגיעה לעיר, על מנת להיות הראשונים ללגום מהמשקה.

בקמפיין האינטרנט של קוקה-קולה Zero באמצעות אידיאולוג'יק, נעשה לראשונה שימוש בטכנולוגיה אשר מאפשרת לגולשים לבצע פעולה באתר בו זמנית.
הקמפיין עלה בבאנרים מיוחדים באתרים הגדולים, אשר יזמינו את הגולשים "לפתוח דלת מקרר", ופתיחת הדלת תכניס את הגולשים לתוך האתר של המותג.
באתר יוכלו הגולשים לבחור אביזר בעזרתו יצטרכו להוציא בקבוק קוקה-קולה Zero מתוך קובית קרח. ניתן יהיה לראות און ליין ובו זמנית כיצד כל הגולשים פועלים אחד עם השני, וביחד מוציאים את בקבוק קוקה-קולה Zero מתוך הקרח.


קרדיטים:
מנהלת מותג: גלית רוב
מנהל קהל צעירים בקוקה-קולה: דביר קליין
סרטון הפרסמות – דחף אחד:
מנכ"ל: חיים שקדי
סופרוויזרית: קרן קייל
מנהל קריאייטיב: יונתן בראונר
ארטדיירקטורית ראשית: גילת עדי
ארטים: רונן לוין, שירלי רז
קופירייטרים: מתן לוי, יריב הרפז
תקציבאית: לימור פלד
במאי: רני כרמלי
צלם: דני קרפיק
חברת הפקה: גוסטאבו
עורך: יאיר תמיר
מוזיקה: שמוליק נויפלד




כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *

מאמרים קשורים

הרשמה לניוזלטר