קייטנת בישול טלוויזיונית לילדים ולהוריהם

"הקייטנה", שתצולם לתכנית טלוויזיה, תעלה ב- 2 באוגוסט ותשודר שלוש פעמים בשבוע במהלך חודש אוגוסט (ימים א', ג' ו- ה' ב- 11:00). את התכנית ינחה השף ערן ירוחם

ערוץ האוכל מתחיל במסורת חדשה ומזמין ילדים ונוער ללמוד לבשל כמו גדולים בקייטנת בישול טלוויזיונית ראשונה מסוגה.

"הקייטנה", שתצולם לתכנית טלוויזיה, תעלה ב- 2 באוגוסט ותשודר שלוש פעמים בשבוע במהלך חודש אוגוסט (ימים א', ג' ו- ה' ב- 11:00). את התכנית ינחה השף ערן ירוחם מבית הספר לבישול פודסטפס. בכל תכנית, תתארח בתכנית קבוצת ילדים בעלת תחביב משותף: קבוצת קארטה קידס, קבוצת ילדים זמרי אופרה, שבט צופים וקבוצת ילדים אקרובטים.
ערן ירוחם
במסגרת התכנית ישתתפו ילדים מקבוצות שונות, וילמדו ביחד עם ערן להכין מתכונים בהתאם לתחום ההתעניינות שלהם. במהלך התכנית ישולבו פינות ובהם טיפים של ערן בכל תכנית ילמדו הילדים גם את השף ערן משהו מעולמם. מטרת התכנית היא ללמוד כיצד לבשל בצורה חוויתית תוך שמירה על כללי זהירות במטבח.

ערן ירוחם הוא שף ומדריך סדנאות בישול מעשיות בבית הספר לבישול פודסטפס. בעברו ניהל ירוחם שנתיים מסעדה בתאילנד, חוויה שהשפיע רבות על כיוונו הקולינרי. הוא ניהל את קייטרינג "טעמי בר" לאירועים ולארוחות גורמה ולפני 8 שנים פתח את מרכז ההדרכות, פודסטפס שם הוא מעביר לסדנאות בישול, וקורסים מקצועיים שנערכים במקום לרבות סדנאות להורים וילדים.

ערן ירוחם: "העבודה עם ילדים במטבח, קודם כל כהורה ואחר כך כשף, מוכיחה לי כל פעם מחדש שהמטבח הוא החדר החשוב ביותר בבית. הילדים לומדים עברית, מדעים, תנועה, יצירתיות, שיתוף פעולה ועוד תוך כדי העבודה במטבח".

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *

מאמרים קשורים

הרשמה לניוזלטר

הרשמה לניוזלטר