קיץ אורגני: מנות קיץ חדשות ב- Humanature

Humanature, בית הקפה האורגני הראשון בישראל, יוצא עם תפריט קיץ – מנות בריאות וקלילות, המשלבות את הטעמים המקוריים של חומרי גלם אורגניים עם הרעיונות של השף גיל נתן

Humanature, בית הקפה האורגני הראשון בישראל, יוצא עם תפריט קיץ – מנות בריאות וקלילות, המשלבות את הטעמים המקוריים של חומרי גלם אורגניים עם הרעיונות של השף גיל נתן.

בין מנות הקיץ החדשות: כריך טנדורי – כריך מקמח אורגני מלא מגולגל בסגנון סושי, עם טופו במרינדת טנדורי, פלפל קלוי, תרד ומלפפון (31 שקל); פנקייק בטטה – עם צזיקי של יוגורט, מלפפון ושום (37 שקל); קציצות עדשים – קציצות עדשים עם לבנה ורוטב צ'ימצ'ורי (41 שקל); טופו ביין- טופו ביין אדום, שום ותפוחים על מצע של ירקות קלויים; פסטה זוקיני נענע- מוגשת עם רוטב שמנת, זוקיני ונענע עם סויה, בתוספת גבינת צאלה (40 שקל)- (הפסטות ב- Humanature מוגשות מקמח רגיל או מקמח מלא, לפי בחירה).

ולקינוח: גלידה ארגנית ביתית עם אצות ים ובהרט לצד פרפה שוקולד/חלבה ברוטב קפה.

במחלקת המיצים, תמצאו מיץ ירקות חדש: שילוב של עגבניות, סלרי, מלפפון וגזר טריים, הנסחטים ממש לפני ההגשה – אופציה מרווה של מיץ בריא, עשיר בויטמינים, מקרר וכמובן דל קלוריות. מיץ אבטיח, סחוט היישר מאבטיח אורגני טרי.

Humanature, או בעברית "טבע האדם", הוא בית הקפה האורגני הראשון בישראל שנמצא תחת פיקוחה המלא של חברת אגריאור. פיקוח זה מבטיח שכל חומרי הגלם ומרכיבי התפריט הנם אורגאניים לחלוטין, ונקיים מכימיקלים ורעלים. את המקום הקימו, במו ידיהם, דוד ושרה הלל, ואופיים ניכר בכל פינה והיבט: נינוחות, שירות ביתי, עיצוב המשלב מוטיבים מעולם הספנות (אהבה ישנה של השניים), ואוכל על טהרת טוב הטבע.

מאחורי Humanature עומדת פילוסופיית חיים שלמה, שדוגלת באוכל טעים, יצירתי, מזין ובריא, לצד תמיכה בחקלאות האורגנית בישראל ושימוש בחומרי גלם ללא ריסוס רעיל – החל מפירות וירקות דרך שמני זית וגבינות, ועד לפסטות, חומוס, שוקולד, יין ואפילו בירה.

Humanature- בית קפה אורגני
בן יהודה 69 ת"א
03-5290262

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *

מאמרים קשורים

הרשמה לניוזלטר