קיץ גסטרונומי לילדים ונוער עם קייטנות וסדנאות בישול

בתוך ים קייטנות המחשבים, ההרפתקאות, ושאר מיני שמרטפות לילדים כאשר ההורים עובדים בחופש הגדול, מופיע זן חדש של קייטנות וסדנאות קולינריות. אוהבים לבשל ואכול? הקנו ערכים אלה גם לילדיכם

גורמה קידס – מבשלים על אש קטנה
בית הספר המרכזי למלונאות תדמור פותח הקיץ את שעריו בפני נוער חובב קולינריה, ויקיים סדנאות בישול וקונדיטוריה לתלמידי חטיבת ביניים ותיכון, בשיתוף עם פורטל "לגדול".
הסדנאות מיועדות לתת למשתתפים טעימה מעולם המסעדנות ולערוך להם היכרות עם האמנות שבבישול על ידי יצירת מפגש בין ידיים לחומרי גלם.
צוות המקצוענים של "תדמור", בנה עבור הנערים, תכנית הכשרה מיוחדת לשואפים להיות שפים, שתקנה להם את יסודות הבישול המקצועי.
את הסדנאות ידריכו בכירי סגל ההדרכה של "תדמור", שפים ושף-קונדיטורים ותיקים, מנוסים ומקצועיים – מהשורה הראשונה. כל סדנא תתמקד ותקיף נושא אחד – צורות חיתוך שונות, הכרת חלקי הבקר ותהליכי יישון של אנטריקוט פילה ואחרים, דגי ים ודגי בריכה וההבדלים ביניהם, הכרה והכנה של מבחר מנות סושי, מגוון גבינות ושילובן בסוגים שונים של מנות, מאפים ולחמים: התפחה, סוגי קמחים ואפיה, פסטות ורטבים, קינוחים מפתיעים, שוקולד- הכרת תהליכי ההפקה מוצרים שונים ומנות על בסיס שוקולד ונושאים נוספים. הסדנאות יתקיימו ב- 10 מפגשים שישלבו ידע תיאורטי עם תרגול מעשי, וכמובן הכנת מנות מתאימות בכל נושא.
מועדי הסדנאות:
מחזור I 6.7.08-17.7.08
מחזור II 20.7.08-31.07.08
מחזור III 3.8-14.8
שכר הלימוד: 2,250 ₪ (כולל דמי רישום/ביטול)
לפרטים והרשמה: שף-קונדיטור חיה קלי, טל. 09-9525050
www.tadmor.co.il



מסביב לעולם בקייטנה של האקדמיה לבישול ואפייה "לגעת באוכל – ACADEMY"
באקדמיה לבישול ואפייה, "לגעת באוכל – ACADEMY", בראשון לציון וברעננה, מאמינים שהבסיס להרגלי אכילה נכונים אצל ילדים מתחיל בחוויה יצירתית ומהנה. ברוח זו, ולרגל חופשת הקיץ, מציעים באקדמיה לבישול ואפייה קייטנות בישול חווייתית לילדים אשר תתקיים בסניף רעננה (הכשר) ובסניף ראשון לציון.
במסגרת הקייטנה ייחשפו הילדים למגוון עשיר של מזונות, בשילוב חוויה פעילה וכייפית. חלק ממטרות הקייטנה הן בניית גישה חיובית לאוכל בריא ומזין, העונה גם על הצרכים התזונתיים של דור ההמשך שלנו וגם מעודדת אותם ליצירתיות, חידוד פעולות מוטוריות והפעלת כל החושים.
הקייטנה מיועדת לילדים מגיל 6 ומעלה, והיא תתקיים בין השעות 9:30-12:30.
מחיר מפגש בודד לילד 99 ₪. לשני ילדים ומעלה 80 ₪ לילד.
רשת "לגעת באוכל"
רח' הסדנא 4 (מתחם ACE), אזור התעשייה רעננה. טלפון: 09-7404474
רח' לישנסקי 9, מתחם חונים קונים, ראשון לציון. טלפון: 03-9520390
www.tfood.co.il

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *

מאמרים קשורים

הרשמה לניוזלטר

הרשמה לניוזלטר