"קלוגס" בקמפיין חדש לדגני "ספיישל K" בהשקעה של כ- 250 אלף דולר

הקמפיין פונה לנשים המעונינות להיראות במיטבן מבלי להתפשר על הטעם ומציע את קלוגס ספיישל K – דגנים פריכים, עשירים בטעם ודלים בשומן המסייעים בשמירה על הגזרה ומומלצים כחלק מאורח חיים בריא ורזה

חברת הדגנים "קלוגס" ממשיכה לתמוך במותג המוביל שלה ספיישל Kעם קמפיין טלוויזיה, המותאם לאסטרטגיה העולמית של "קלוגס ספיישל K" וכולל חסות לתחזית מזג האוויר בערוץ 2, פעילות קד"מ ברשת סטודיו C, ומבצעים ברשתות השיווק.

חברת ש. שסטוביץ משקיעה כ- 250 אלף דולר בקמפיין למשך חודש ימים תחת הסיסמה: "משהו במיוחד בשבילך – דגני ספיישל K מסייעים בשמירה על הגזרה".
הקמפיין פונה לנשים המעונינות להיראות במיטבן מבלי להתפשר על הטעם ומציע את קלוגס ספיישל K – דגנים פריכים, עשירים בטעם ודלים בשומן, המסייעים בשמירה על הגזרה ומומלצים ע"י החברה כחלק מאורח חיים בריא ורזה.

מסקר שנערך לאחרונה ע"י חברת הסקרים "אינטרסייט", עולה כי 40% מהישראלים מעלים במשקל בתקופת החגים, וכי מרביתם נשים (44% לעומת 34% בקרב הגברים).
עוד עלה בסקר כי 55% מהנשאלים המעלים במשקל, מעוניינים לשלב את דגני הבוקר קלוגס ספיישל K בתפריט שלאחר החג, בתקווה כי יסייעו להם להוריד את עודפי החגים מבלי לוותר על הטעם.

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *

מאמרים קשורים

הרשמה לניוזלטר