קלוגס בקמפיין טלוויזיה למותג ספיישל קיי: "כי ירידה במשקל זה הרבה יותר ממספרים"

הקמפיין, בהשקעה מדווחת של מיליון ש"ח, עולה לאוויר ביום חמישי 13.6 למשך שבועיים בטלוויזיה – ערוצים 2 ו-10 ובשלטי חוצות, והוא מוקדש לשני טעמים חדשים של המותג בישראל

"קלוגס", יצרנית דגני הבוקר הוותיקה בעולם, עולה בקמפיין טלוויזיה למוצרים החדשים בסדרת ספיישל קיי.
המסר הפרסומי שם דגש על ניהול המשקל באופן חיובי על ידי מיקוד בתחושות ורגשות חיוביים בתהליך ההרזיה ולא רק בתוצאות "כי ירידה במשקל זה הרבה יותר ממספרים".

הקמפיין, בהשקעה מדווחת של מיליון ש"ח, עולה לאוויר ביום חמישי 13.6 למשך שבועיים בטלוויזיה – ערוצים 2 ו-10 ובשלטי חוצות, והוא מוקדש לשני טעמים חדשים של המותג בישראל:
ספיישל קיי שוקולד חלב – דגני בוקר (דגנים פריכים מאורז וחיטה מלאה) בשילוב שברי שוקולד חלב מפנק.
ספיישל קיי אגוזי לוז – דגני בוקר (דגנים פריכים מאורז וחיטה מלאה) בשילוב אגוזי לוז.

בחברה אומרים כי לדגני ספיישל קיי יתרונות תזונתיים רבים: מכילים סיבים תזונתיים, עשויים מדגנים פריכים במיוחד מאורז וחיטה מלאה, מועשרים בויטמינים מקבוצת B, ויטמין C וברזל המותאמים במיוחד לנשים- מנה אחת (30 גרם) מספקת 40% מצריכת הויטמינים היומית המומלצת RDA, ו 20% מצריכת הברזל המומלצת ליום. המוצרים הינם ללא צבעי מאכל וללא חומרים משמרים.

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *

מאמרים קשורים

הרשמה לניוזלטר