קמפיין אבסולוט: לפוליטיקאי שקרן יש אף ארוך

חברת "הכרם" עלתה ממש ביום האחרון לפני הבחירות בקמפיין מודעות מחתרתי למשך שלושה ימים בלבד עבור אבסולוט וודקה ברוח קמפיין הבחירות. כ– 1,000 כרזות תחת הסלוגן של הקמפיין העולמי IN AN ABSOLUT WORLD נתלו ברחבי תל אביב לקראת הבחירות ביום שלישי 10 בפברואר 2009

חברת "הכרם" עלתה ממש ביום האחרון לפני הבחירות בקמפיין מודעות מחתרתי למשך שלושה ימים בלבד עבור אבסולוט וודקה ברוח קמפיין הבחירות.
כ– 1,000 כרזות תחת הסלוגן של הקמפיין העולמי  IN AN ABSOLUT WORLD נתלו ברחבי תל אביב לקראת הבחירות ביום שלישי 10 בפברואר 2009.

“In an ABSOLUT world” הוא קמפיין משולב הומוריסטי ומגרה חשיבה, המציג כיצד יראה עולם אבסולוטי עם סיטואציות רבות, חלקן גלובליות וחלקן מקומיות, בהן בעולם אבסולוטי (מושלם), למשל, גם גברים היו יכולים להיות בהריון, עולם שבו כל בחורה תוכל להרכיב את הגבר שלה לפי בחירתה, ולכל אחד יהיה מקום לפרוש מגבת ענקית על חוף הים בלי שאף אחד ידרוך עליה .
במודעה הנוכחית שנתלתה ברחבי תל אביב מציגה החברה "עולם אבסולוטי" בו בכל פעם שפוליטיקאי משקר, ניתן מיד לדעת זאת כי אפו מתארך.

הרעיון מאחורי קמפיין בעולם אבסולוטי הוא ליזום דיון בנושאים אוניברסליים ויומיומיים כאחד, ולאתגר את הצרכן על מנת שיבטא את השקפותיו על העולם.

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *

מאמרים קשורים

הרשמה לניוזלטר