קמפיין אינטרנטי לאייס T של ויסוצקי

הקמפיין, באמצעות TBWADIGITAL בהיקף של כ-450 אלף שקל, כולל באנרים המובילים למיני-סייט שבין המבקרים בו תוגרל טיסה לסין. הסיסמה: The cool side of tea

חברת ויסוצקי העלתה קמפיין אינטרנט לאייס T אותו יצרה חברת האינטראקטיב TBWADIGITAL .

הקמפיין, תחת הסיסמה: The cool side of tea, כולל פרסום באנרים, כשלחיצה על באנר מובילה למיני-סייט בו מוזמנים הגולשים לרקוד עם סיני זקן, ונכנסים להגרלה הגדולה לטיסה לסין.
בנוסף כולל הקמפיין פעילות של שיווק ופרסום במנועי חיפוש ופעילות תוכן גולשים. הקמפיין מציג את הערכים המזוהים עם מותג התה הקר אייס T: משקה מרענן וטבעי עם יתרונות בריאותיים.

בקמפיין הושקעו כ-450 אלף שקל, והוא מופיע בוואלה, msn ובאתר קשת.

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *

מאמרים קשורים

הרשמה לניוזלטר