קמפיין ביונסה של פפסי קולה בישראל

הקמפיין החדש של פפסי מקס, שיעלה בלמעלה מ-70 מדינות ברחבי העולם, הינו שיתוף פעולה יצירתי המשלב בין עולם המוסיקה ועולם המשקאות

טמפו, יבואנית מותגי פפסי לישראל, עולה באמצעות משרד הפרסום גיתם BBDO בקמפיין פרסומי רחב היקף לפפסי מקס. זאת כחלק מקמפיין בינלאומי רחב היקף ושיתוף פעולה בין פפסי והזמרת ביונסה.

הקמפיין, המועלה בימים אלו בלמעלה מ-70 מדינות בעולם, מדגיש את הריגוש הקיים במושגים כמו "לחיות", הרגע" ו"עכשיו", ומתמקד במסר המרכזי של המותג פפסי מקס וברוח הפרסומית העוטפת אותו "LIVE FOR NOW".

היקף ההשקעה המדווחות בקמפיין בארץ: 3 מיליון ש"ח, והוא יכלול קמפיין טלוויזיה רחב, וקמפיין דיגיטל.

הקמפיין מציג את הזמרת בחדר חזרות גדול, וכשהיא שותה פפסי מקס היא צופה בקליפים מוזיקליים מעברה, ביניהם “Bootylicious”, “Sasha Fierce”, “Crazy in Love”, ותוך כדי שהיא צופה בהם, היא חווה מחדש את הרגעים והצעדים המוכרים ביותר שלה, המהווים נקודות שיא בקריירה שלה.

ביונסה ופפסי מנהלים מערכת יחסים ארוכת שנים שכוללת קמפיינים בינלאומיים בהם כיכבה לצד ג'ניפר לופז, דיוויד בקהאם ובריטני ספירס. היא הייתה מעורבת בכל היבט של הקמפיין , החל מהתסריט עד הסטיילינג.

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *

מאמרים קשורים

הרשמה לניוזלטר

הרשמה לניוזלטר