קמפיין חדש ליופלה בסגנון בוליבוד

סיסמת הקמפיין שנעשה באמצעות משרד הפרסום מקאן אריקסון היא: Yoplait Goody Goody, even better than…. Ahhha. הקמפיין יעלה בטלוויזיה למשך שלושה שבועות ובמרכזו מחזמר בסגנון בוליבודי בהפקת ענק שהצטלמה בהודו המשלבת שירים, ריקודים, צבעים והרבה קצב

יופלה, מציג סדרה של מוס יוגורט בתוספת פירות תחת השם "Yoplait Goody Goody", בקמפיין טלוויזיוני חדש, בהשקעה של 2.5 מליון ₪.

סיסמת הקמפיין שנעשה באמצעות משרד הפרסום מקאן אריקסון היא: Yoplait Goody Goody, even better than…. Ahhha. הקמפיין יעלה בטלוויזיה למשך שלושה שבועות ובמרכזו מחזמר בסגנון בוליבודי בהפקת ענק שהצטלמה בהודו המשלבת שירים, ריקודים, צבעים והרבה קצב.

סרטון הפרסומת מציג אישה הודית צעירה אשר טועמת לראשונה את Goody Yoplait Goody ומחליטה שהיא מעדיפה אותו על פני כל הגברים. כמו סיפור החלילן מהמלין, סוחפת אחריה הצעירה את כל הנשים לבחור ב- Yoplait Goody Goody על פני הבחורים וכל זאת בסצנת ריקוד ושירה בוליוודית.

משרד פרסום: מקאן אריקסון
ניהול תקציב: עמית משיח, סער נעים, גיא קמחי
קריאייטיב: טל רביב, עידו בן דור
אסטרטגיה: יוני קיש, ענת סגל

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *

מאמרים קשורים

הרשמה לניוזלטר

הרשמה לניוזלטר