קמפיין חדש למגה בעיר: עם שכנים טובים מרגישים בבית

"מגה בעיר" מעלה קמפיין חדש באמצעות משרד הפרסום שיטרית מדיה גרופ . הקמפיין מורכב משני סרטים שונים, שניהם תחת הסיסמה "עם שכנים טובים מרגישים בבית".

הקמפיין החדש מעצים את מעמדה של הרשת כרשת שכונתית שכבר הפכה לחלק בלתי נפרד ממחזור החיים המשפחתי. הקמפיין ממצב את הרשת תחת קונספט חדש של שכנות טובה.

הקמפיינים עלו בערוצים 2, 10 ו-24 בעלות כוללת של כ-3 מיליון ₪ באמצעות משרד הפרסום שטרית מדיה גרופ בבעלותה של רות שטרית.

רות שיטרית אומרת: "מגה בעיר הוא מותג שהומצא באהבה ומטופל באהבה גדולה עוד יותר. ייחודיות הרשת כרשת שכונתית הכרוכה בחיי הקהילה בקשר אדוק ואוהב. אהבה זה כל הסיפור, ודווקא בימים אלה מותגים המדברים באופן רגשי ואמיתי יוצרים יתרון ובידול אמיתי, בייחוד בעולם הריטייל העמוס במבצעי הארד סייל".

את שני הסרטים בקמפיין ביים דרור שאול, במאי פיצ'רים עטור פרסים, שביים בין השאר את הסרטים "מבצע סבתא" ו"אדמה משוגעת". "הבחירה בדרור לא הייתה מקרית", אומר ירון תגר – קריאייטיב פלנר בשטרית מדיה גרופ. "חיפשנו במאי שיכול לתת לסיפור נופך קולנועי, ישראלי, אותנטי, כפי שמתאים לקונספט החדש והרגשי של "מגה בעיר".

בסרטים מככבת ילדה בשם אור מורשטיין המציגה סיטואציות בהן שכנות טובה עושה את כל ההבדל. מי שמגלם את מנהל הסניף הוא סטאס בריילובסקי, סגן מנהל סניף מגה בכפר יונה.

קרדיטים:
מנכ"ל שטרית מדיה גרופ: רוני לוי
מנהל קריאייטיב: גילי שחק
קריאייטיב פלנר ותסריט: ירון תגר
ארט: שרון גופר
סופרוויזרית: איה גל
חברת הפקה: אוג






היו הראשונים להגיב...

כתבו תגובה