קמפיין חדש לפסטרמות של זוגלובק: פסטרמה מנתח שלם

השלב הראשון הוא מינוף ליבת העסקים של זוגלובק – הפסטרמה, והקמפיין יתקיים תחת הסיסמה:"פסטרמה מנתח שלם" באמצעות משרד הפרסום מקאן-אריקסון בהשקעה של 6 מיליון ₪, ויכלול טלויזיה, קד"מ בחנויות, רדיו ואינטרנט.

זוגלובק תפתח את השנה החדשה בקמפיין אותו תעלה ב -1.1.09 ואשר יפתח מהלך אסטרטגי נרחב לחברה.

השלב הראשון הוא מינוף ליבת העסקים של זוגלובק – הפסטרמה, והקמפיין יתקיים תחת הסיסמה:"פסטרמה מנתח שלם" באמצעות משרד הפרסום מקאן-אריקסון בהשקעה של 6 מיליון ₪, ויכלול טלויזיה, קד"מ בחנויות, רדיו ואינטרנט.

לקמפיין זוגלובק החדש "גוייס" קולה של כתבת החוץ של חדשות ערוץ 2 טטיאנה הופמן (באמצעות חיקוי), והוא עשוי ככתבה טלויזיונית המתעדת קהילה של אוכלי פסטרמה איכותית בלבד – הפסטרמיסטים.
הפסטרמיסטים הם אוהבי בשר מובחר שאוכלים פסטרמה מנתח שלם בלבד. הפרסומת מתעדת את חייהם של הפסטרמיסטים שאינם מתפשרים על איכות, תוך דגש מיוחד על מנהגי אכילת הפסטרמה שלהם..

במסגרת שינוי ארגוני מקיף שעורכת זוגלובק, גובשה אסטרטגיית מותג חדשה.
האסטרטגיה החדשה מתמקדת בקטגוריית הבשר, כאשר זהות המותג תהיה סביב פרמטרים של תשוקה לבשר, טעם ומומחיות. מטרת הקמפיין לקדם את הפסטרמה מנתח שלם של זוגלובק, כאיכותית וטעימה יותר.

קטגוריית הפסטרמה הכוללת פסטרמה במעדנייה ופסטרמה ארוזה מגלגלת בישראל 330 מיליון ₪ בשנה, וצומחת ב – 13% כספי בשנה. זוגלובק מובילה את קטגוריית הפסטרמה עם נתח שוק של כ- 40%. (לפי סטורנקסט 12.08).

כמה עובדות על קמפיין הפסטרמיסטים של זוגלובק:
• עיירת הפסטרמיסטים הפסטורלית היא תפאורה שנבנתה במיוחד בבית הספר החקלאי במקווה ישראל בחולון.
• פסל "האדם האוכל", בהשראת הפסל המפורסם "האדם החושב", נבנה במיוחד לסט ומתנוסס לגובה של כמעט 4 מטרים. למרות מראהו ה"ברונזאי" הוא עשוי כולו מקלקר ועץ.
• זוגלובק סיפקה לאתר הצילומים מעל 150 ק"ג של פסטרמה, יותר מ- 6,000 פרוסות.
• ה"מנהג" של אכילת פרוסת פסטרמה מתוך הכריך לא שולב בתסריט המקורי, ו"אומץ" ע"י בימאי הפרסומת לאחר שראה את השחקנים עושים זאת על סט הצילומים.

קרדיטים:
משרד הפרסום: מקאן-אריקסון
משנה למנכ"ל – שי גורן
סמנכ"ל קריאייטיב – יניב מלינרסקי
סופרוייזר – שי אלמגור
מנהלת קריאייטיב – סיגל עבודי
מנהלת פלנינג – ענת סגל
פלנר – עמית פס
קופירייטירים  – טל פרלמוטר ואסי זליקוביץ'
ארטדיירקטורים – יפעת שלזינגר ודנה מושקוביץ
תקציבאית – דקלה ברק
מפיקה – עילית ברזילי

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *

מאמרים קשורים

הרשמה לניוזלטר