קמפיין חדש לפרימור בסדרת זה לא אנחנו זה התפוזים

גניר, יצרנית מותג המיצים פרימור, העלתה קמפיין טלוויזיה נוסף למיץ התפוזים הסחוט טרי, באמצעות משרד הפרסום יהושע/TBWA, בהיקף של כ-2.5 מיליון דולר

גניר, יצרנית מותג המיצים פרימור, העלתה קמפיין טלוויזיה נוסף למיץ התפוזים הסחוט טרי, באמצעות משרד הפרסום יהושע/TBWA, בהיקף של כ-2.5 מיליון דולר.

הקמפיין ממשיך את סדרת הפרסומות "זה לא אנחנו זה התפוזים", אשר זיכתה את החברה בפרסים, והפעם עובדי המפעל עצמם, החל מעובדי קווי הייצור עד לעובדי ההנהלה הבכירה, הצטלמו לקמפיין והחליפו את הבובות, הדוגמנים והדוגמניות, הנשים בהריון ואחרים. זאת על-מנת להמחיש שהזמן הפנוי שלהם  כה גדול, כי התפוזים עושים את העבודה), עד כי הם משתתפים גם בפרסומות.
מעניין מה באמת קורה שם במפעל, ואם התפוזים מטפלים גם בהנהלת חשבונות, אריזה ושינוע.

לצורך צילומי הקמפיין התכנסו עובדי פרימור בקיבוץ גן-שמואל בשעת בוקר מוקדמת, לבשו סרבלים כתומים וצולמו כשהם שרים ורוקדים את שיר הקמפיין, כשעל הכוראוגרפיה מנצחת שופטת התוכנית "נולד לרקוד" אונה הולברוק. בסרטון, בבימויו של שחר סגל, נראים עובדי המפעל מתנדנדים על ערסלים, רוקדים במדשאות, מטפסים על עצים, וונהנים מכל רגע.

קרדיטים:
משרד פרסום – יהושע/TBWA
מנהל קריאייטיב – שחר פילר
צוות קריאייטיב – אלון חדד, קובי בן ואליד
מנהל פלנינג – ליאור ארן
פלנרית – הלית טימור
סופרווייזר – איתי לוי
מפיקת משרד – מירב צור
חברת הפקה – POV
במאי – שחר סגל

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *

מאמרים קשורים

הרשמה לניוזלטר