קמפיין חוצות לפפסי מקס

פפסי מקס, באמצעות משרד הפרסום גיתם BBDO, עולה בקמפיין שלטי חוצות על גבי שלטים של "נור סטאר מדיה", בהשקעה של כמיליון שקלים.

הקמפיין יכלול שלטי חוצות בפריסה ארצית רחבה אשר יציגו מקרר גדול מלא בפחיות של פפסי מקס, כאשר אחת לכמה ימים תוחלף הגרפיקה כך שייראה כי מספר פחיות נעלמו מהמקרר, שיילך ויתרוקן לאורך כל תקופת הקמפיין.

קרדיטים:
* משרד הפרסום גיתם BBDO
* חברת "נור סטאר מדיה"
* סמנכ"ל קריאטיב: גיא בר
* מנהל קריאטיב: ערן בר יוחאי
* סמנכ"ל לקוחות: עדי כהן
* סופרוויזירית: קרן בכר אמיתי
* תקציבאית: נועה פז






היו הראשונים להגיב...

כתבו תגובה