קמפיין להיכרות והחדרת מקלוני שום מוצר חדש מבית מעדנות בכ- 500 אלף ₪

סנפרוסט וחברת הבת שלה מעדנות, משקיעות כ- 500 אלף ₪ בקמפיין להיכרות והחדרת מקלוני שום.

מקלוני שום, שהוצגו לראשונה בישראל ע"י מעדנות, הינם חטיפים המתאימים להשלמת האירוח, לנשנוש קל או כמוצר חלופי ללחם. מקלוני שום עשויים מבסיס של בצק שמרים בתיבול שום ועשבי תיבול כמו בפיצריות.

הקמפיין באמצעות משרד הפרסום מקאן אריקסון, כולל סרטון טלוויזיה בערוצים המסחריים.
במרכז הקמפיין מבצע שבמסגרתו, כל הקונה 2 אריזות ממגוון המוצרים של סנפרוסט, יקבל במתנה אריזת מקלוני שום של מעדנות.
מבצע זה מציע לצרכן טעימה מהמוצר החדש, שנחנך במסגרת התרחבות מוצרי מעדנות בתחום האירוח בנישת המלוחים.






היו הראשונים להגיב...

כתבו תגובה