קמפיין למשקאות water & בשיתוף תפוז אנשים וארקיע

הקמפיין, תחת הכותרת: "אז.. כמה אתם לחוצים על חופשה זוגית מתנה בקוסטה ברווה"? כולל באנרים, מודעות פרסום בעיתונות הארצית, תוכן שיווקי ונראות כוללת בנקודות המכירה ברחבי הארץ. ההשקעה המדווחת היא כ-1.5 מיליון שקל

חברת "בי קריאייטיב", יצרנית מים בטעמים תחת המותג water &, יצאה בקמפיין משותף עם אתר תפוז וחברת ארקיע.
הקמפיין, תחת הכותרת: "אז.. כמה אתם לחוצים על חופשה זוגית מתנה בקוסטה ברווה"? כולל באנרים, מודעות פרסום בעיתונות הארצית, תוכן שיווקי ונראות כוללת בנקודות המכירה ברחבי הארץ. ההשקעה המדווחת היא כ-1.5 מיליון שקל.
בן לוי, מנכ"ל "בי. קריאייטיב", מסביר: "האסטרטגיה הפרסומית מתמקדת בצורך העז של כולנו להירגע מכל לחצי היום יום. הקמפיין משקף את ערכי המותג וייחודו בכל הנוגע לערכיו הבריאותיים והפונקציונליים, באמצעות מסרים ופעילויות שיווקיות ממוקדות ליצירת נאמנות גבוהה למותג תוך התמקדות בקהל הולך וגדל של צרכנים השומרים על אורח חיים בריא ומאוזן".

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *

מאמרים קשורים

הרשמה לניוזלטר