קמפיין לקראת חגיגות סוף השנה האזרחית: טיב טעם החופש לחגוג

את סנטה קלאוס מגלם כוכב הרשת אבירם כרמלי. עם העוזר שלו אלעד צפני וצמד איילים הם חורשים את רחובות תל אביב ומפיצים את בשורת החופש לחגוג. צילום אסף לוי

רשת טיב טעם חוגגת את סוף השנה האזרחית עם קמפיין הומוריסטי תחת הסלוגן: "טיב טעם החופש לחגוג!" שעולה ב- 18.12.18. הקמפיין מדבר על החופש לבחור איזה חג מציינים: חנוכה? כריסמס? נובי גוד? לא משנה מה אתם חוגגים, בטיב טעם מקבלים את כולם ללא הבדל דת, גזע, מין או מגדר. הקמפיין משלב את רוח חג החנוכה עם הדלקת נרות וסופגניות, כריסמס ונוביגוד, כשאת סנטה קלאוס מגלם כוכב הרשת אבירם כרמלי. עם העוזר שלו אלעד צפני וצמד איילים הם חורשים את רחובות תל אביב ומפיצים את בשורת החופש לחגוג.

צילום אסף לוי
צילום אסף לוי

הקמפיין מבוצע ע"י משרד הפרסום באומן בר ריבנאי ויעלה באתרי אינטרנט (לא באכול ושאטו!) וברשתות חברתיות. התקציב המדווח הוא 500,000 ₪, ומטרתו  להעלות את המודעות ליהנות מחופש הבחירה לכל אחד לחיות את חייו על פי אמונותיו ללא הבדל דת, גזע ומין. טיב טעם ממצבת עצמה כרשת מזון המייצגת ערכי ליברליות ופלורליזם, ומבקשת להזכיר, לעודד ולאפשר לכל אזרחי ישראל את חופש הבחירה.

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *

מאמרים קשורים

הרשמה לניוזלטר