קמפיין משותף לעידוד רכישה מעסקים בנגב המערבי והצפוני: "זה הזמן לעטוף"

אשכול נגב מערבי בשיתוף נגב תשעשרה ומטרו נגב והמועצות האזוריות שער הנגב ובני שמעון, יוצאים בקמפיין משותף לעידוד רכישה מעסקים בנגב המערבי והצפוני שנפגעו כלכלית במהלך המערכה האחרונה. ביניהם גם אתרי התיירות, המסעדות והאטרקציות באזור שספגו פגיעה קשה

שבוע אחרי הפסקת האש, ולאחר שהעסקים בנגב המערבי והצפוני ספגו פגיעה קשה במהלך המבצע האחרון, יוצאים ארגונים מהאזור בקמפיין לעידוד רכישה מהעסקים המקומיים, על מנת לסייע להם להתייצב כלכלית. במהלך לוקחות חלק מעברים נגב צפוני ומערבי ואשכול רשויות נגב מערבי, יחד עם החברות נגב תשעשרה באמצעות תו הנגב, מטרו נגב, יחד עם המועצות האזוריות שער הנגב ובני שמעון.

צילום מאתר הקמפיין

מטרת הקמפיין לקדם רכישה מיידית מהעסקים לאחר שפעילותם העסקית הוקפאה למשך שבועיים לפחות, בהם נאלצו לעזוב את האזור או לחיות תחת אש. הסבב האינטנסיבי האחרון הגיע אחרי שנה לא פשוטה, בה התמודדו העסקים הקטנים והבינוניים עם השלכות משבר הקורונה, ובפרט עסקי התיירות שספגו פגיעה אנושה ורק החלו להראות סימני התאוששות.

במסגרת הקמפיין יינתנו הטבות על ידי בתי עסק, ויתאפשר מימוש הרכישה בטווח של שנה. בין ההטבות והפעילויות:  אטרקציות תיירותיות, קולינריה, סיורים, סדנאות ומוצרי אמנות, מוצרים תוצרת הנגב המערבי, פעילויות לכל המשפחה, אתרי לינה.

כמה טוב לקרוא על הקמפיין ולעודד את כלכלת הדרום ולא לראות הודעות כאלה בדף הפייסבוק

השותפים לקמפיין פועלים יחד כל השנה לעידוד ולפיתוח כלכלה מקומית ותעסוקה איכותית בפריפריה. ארגון מעברים הוא תכנית ארצית הפועלת לפיתוח החוסן הכלכלי-קהילתי במרחב הכפרי באמצעות קידום תפיסה של כלכלה מקומית מקיימת. מטרונגב היא אפליקציה חינמית המחברת תושבים ותיירים לתרבות והפנאי בנגב המערבי. תו הנגב הוא אתר שמאגד למעלה מ-150 בעלי עסקים בנגב המערבי והצפוני, יהודים וערבים, דתיים וחילוניים, שמציעים למעלה מ-350 חוויות תוצרת הנגב. בנוסף לתו הנגב מובילה נגב תשעשרה, הממוקמת באופקים, את קהילת נגב מרקט שפועלת כל השנה לחיזוק העסקים המקומיים ולקידום ופיתוח כלכלי בנגב המערבי.

לאתר הקמפיין ולחיזוק העסקים המקומיים. עוד פרטים בפייסבוק 'תו נגב מרקט' או 'מטרו נגב'

 

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *

מאמרים קשורים

הרשמה לניוזלטר

הרשמה לניוזלטר