קמפיין פרסום ל- ISRAWINEXPO – תערוכת היין הבינלאומית שתתקיים לראשונה בישראל בתקציב של כמיליון ש"ח

קמפיין הפרסום בתקציב של כמיליון ש"ח כולל פרסום בעיתונות, ברדיו, אינטרנט, שלטי חוצות, ערוץ 9, הבאת קניינים מחו"ל, ופרסום ב-RTVI

הנהלת התערוכה יוצאת בקמפיין פרסום לתערוכת ISRAWINEXPO – תערוכת היין הבינלאומית שתתקיים לראשונה בישראל בתארכיכים 13-15 ביוני במרכז הירידים והקונגרסים בגני התערוכה בת"א.

קמפיין הפרסום בתקציב של כמיליון ש"ח כולל פרסום בעיתונות, ברדיו, אינטרנט, שלטי חוצות, ערוץ 9, הבאת קניינים מחו"ל, ופרסום ב-RTVI.

משרד הפרסום: בוקאי שני.

תערוכת ISRAWINEXPO תפגיש יקבים מישראל עם יקבים, קניינים ומעצבי דעת קהל מהעולם, ותהווה מקום מפגש מקצועי בינלאומי לתעשיית היין.

אמיר תמרי, מנכ"ל מרכז הירידים, מציין כי לתערוכה צפויים להגיע למעלה מ- 20 קניינים מרשתות מובילות בעולם, עיתונאים ומעצבי דעת קהל, המהווים כוח קנייה ומתעניינים ביקבים המקומיים בישראל.

התערוכה תהיה פתוחה לקהל הרחב בין השעות 17.00-22.00, ולקהל המקצועי בין השעות 13.00-16.00.


כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *

מאמרים קשורים

הרשמה לניוזלטר

הרשמה לניוזלטר