fbpx

קמפיין פרסום ל- ISRAWINEXPO – תערוכת היין הבינלאומית שתתקיים לראשונה בישראל בתקציב של כמיליון ש"ח

קמפיין הפרסום בתקציב של כמיליון ש"ח כולל פרסום בעיתונות, ברדיו, אינטרנט, שלטי חוצות, ערוץ 9, הבאת קניינים מחו"ל, ופרסום ב-RTVI
Share on facebook
Share on twitter
Share on pinterest
Share on whatsapp
Share on telegram
Share on email

הנהלת התערוכה יוצאת בקמפיין פרסום לתערוכת ISRAWINEXPO – תערוכת היין הבינלאומית שתתקיים לראשונה בישראל בתארכיכים 13-15 ביוני במרכז הירידים והקונגרסים בגני התערוכה בת"א.

קמפיין הפרסום בתקציב של כמיליון ש"ח כולל פרסום בעיתונות, ברדיו, אינטרנט, שלטי חוצות, ערוץ 9, הבאת קניינים מחו"ל, ופרסום ב-RTVI.

משרד הפרסום: בוקאי שני.

תערוכת ISRAWINEXPO תפגיש יקבים מישראל עם יקבים, קניינים ומעצבי דעת קהל מהעולם, ותהווה מקום מפגש מקצועי בינלאומי לתעשיית היין.

אמיר תמרי, מנכ"ל מרכז הירידים, מציין כי לתערוכה צפויים להגיע למעלה מ- 20 קניינים מרשתות מובילות בעולם, עיתונאים ומעצבי דעת קהל, המהווים כוח קנייה ומתעניינים ביקבים המקומיים בישראל.

התערוכה תהיה פתוחה לקהל הרחב בין השעות 17.00-22.00, ולקהל המקצועי בין השעות 13.00-16.00.


Share on facebook
Share on twitter
Share on pinterest
Share on whatsapp
Share on telegram
Share on email

כתבו תגובה