קמפיין שופרסל לפירות וירקות טריים בכיכובו של השף חיים כהן

שופרסל יוצאת בקמפיין לפירות וירקות טריים בכיכובו של השף חיים כהן, תחת הסיסמא: 'יותר בקרה פחות הדברה'. הקמפיין אשר הופק באמצעות משרד הפרסום גיתם BBDO, עלה בטלויזיה, בעיתונות ארצית, באינטרנט ובנקודות המכירה.

בקמפיין מככב השף הידוע חיים כהן הנמצא באזורי הגידול של הפירות והירקות של שופרסל. במסגרת סרט הפרסומות אומר חיים כהן: "לדעת שהירקות שאני אוכל גדלים בידיים טובות, שמשקיעים, מטפחים ומשגיחים עליהם בכל רגע. אחרי הכול, מה שמגיע אלי הביתה, צריך להגיע מבית טוב."

תוכנית אבטחת האיכות של שופרסל כוללת פיקוח הדוק של אגרונומים על עבודת החקלאים, החל משלב גידול התוצרת ועד לשיווקה בחנויות הרשת. בנוסף, מבצעת שופרסל אלפי בדיקות בשנה להמצאות חומרי הדברה, בתוצרת מוכנה המיועדת לשיווק וכל זאת על מנת לעמוד בסטנדרטים הגבוהים ביותר בתחום בקרת האיכות.






היו הראשונים להגיב...

כתבו תגובה