קנור במהלך פרסומי לתמיכה בסדרת מוצרים חדשה: עוף ולתנור

המהלך, בהשקעה כוללת של 5 מיליון ₪ כולל קמפיין טלוויזיה, שילוט חוצות, מודעות עיתונות ופעילות ברשת החברתית

מותג קנור מבית יוניליוור, יוצא במהלך מקיף לתמיכה בהשקת סדרת מוצרים חדשה תחת השם עוף ולתנור. המהלך יכלול קמפיין טלוויזיה, שילוט חוצות וקמפיין מחמאות מיוחד לחיזוק הקשר בין אמהות וילדים, בהשקעה כוללת של 5 מיליון ₪.

בחברה אומרים כי ממחקרים שערכו עולה כי עוף הינה המנה העיקרית הפופולרית ביותר בישראל: כמיליארד מנות עוף נאכלות בישראל מדי שנה, שליש מהן עם תיבול.

שוק הפתרונות להכנה מהירה של עוף בתנור מוערך בלמעלה מ- 23 מיליון ₪. את הקטגוריה מובילה קנור המחזיקה בנתח שוק של 48% עם סדרת הרטבים בצנצנת של המותג (נילסן כספי שנתי, 6/2011).

עתה מרחיבה קנור את מגוון ההצעות לבישול עוף עם סדרת מוצרים חדשה הכוללת תערובת תבלינים להכנת עוף בתנור ושקית אפייה מצורפת.
ההכנה פשוטה: מכניסים את העוף לשקית האפייה, מפזרים את תערובת התיבול מעל, ולתנור. הסדרה כוללת את הטעמים גריל, שום, צ'ילי ושום, צ'ילי מתוק, ועשבי תיבול.

השקת הסדרה תלווה בקמפיין תחת המסר "מגוון טעמים. מגוון מחמאות", אשר יכלול סרטון טלוויזיה באמצעות משרד הפרסום ראובני פרידן, שיעלה בערוצים המסחריים ויימשך כשלושה שבועות. כמו כן יכלול הקמפיין שילוט חוצות, מודעות בעיתונות, ומהלך ייעודי למגזר החרדי.

במטרה לאפשר לאמהות ולבשלניות לקבל את ההכרה והמחמאות שמגיעות להן על המסירות שהן משקיעות מדי יום, יערוך המותג פעילות בה יוזמנו ילדים להעניק לאמהות, סבתות או כל בשלן או בשלנית אחרת, מחמאה. הילדים יוזמנו לעצב מחמאה אישית או לבחור מתוך בנק מחמאות את זו אותה ישלחו באמצעות הפייסבוק והאימייל.
בין נותני המחמאות המוצלחות והמרגשות ביותר יחולקו פרסים, שיאפשרו לילד ולמקבל המחמאה להשתתף בפעילויות משותפות כגון סדנת בישול משותפת או השתתפות זוגית בהופעה.

מוצרי סדרת 'עוף ולתנור' מתאימים להכנת 1 ק"ג חלקי עוף לארוחה משפחתית. המחיר המומלץ בחנויות עומד על 6.99 ₪ ליחידה.

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *

מאמרים קשורים

הרשמה לניוזלטר

הרשמה לניוזלטר