קנור בקמפיין בכיכובה של רוזינה קמבוס לסדרת הרטבים לעוף: פשוט להוסיף עוף

מותג קנור מבית יוניליוור, העלה קמפיין באמצעות משרד הפרסום ראובני פרידן, לתמיכה בסדרת הרטבים לעוף, בהשקעה של 4 מיליון ₪.
הקמפיין, תחת הסיסמא "פשוט להוסיף עוף!" עלה בערוצים 22, 24, 9 ובעיתונות, וימשך כחודש.

במרכז הסרט עומדת שחקנית התיאטרון רוזינה קמבוס, המוכרת גם מהסרט "מבצע סבתא" (אי אפשר לשכוח את המשפט: "סבתא חיה מתה"), המגלמת סבתא הנערכת לבואם של הנכדים לארוחת צהרים. סבתא מכינה את העוף בקלי קלות באמצעות רוטב קנור, אולם כדי לא לאבד את המוניטין שלה בקרב המשפחה, לאחר שמכניסה אותו לתנור עוסקת בעשיית מהפכה במטבח, כך שייראה כאילו התאמצה.

שיר זכאי, מנהלת תחום הרטבים בקנור ישראל, אומרת: "מסקר שערכנו, מסתבר כי 74% מהאמהות בארץ מבשלות עוף ובשר עם רטבים בממוצע פעמיים בשבוע. סדרת הרטבים של קנור מציעה לאמא העסוקה, המתמרנת בין עבודה ובית, פתרון פשוט, נוח וטעים, המאפשר לה להגיש ארוחה משפחתית בטעם ביתי ללא מאמץ ושעות עבודה רבות במטבח".

סדרת הרטבים כוללת רוטב לבישול שום ודבש, רוטב לבישול גריל פיקנטי, רוטב לבישול שום ועשבי תיבול, רוטב שזיפים לעוף, רוטב לבישול צלי יין, רוטב לבישול פירות יבשים, רוטב לבישול סיני לעוף, רוטב לבישול טריאקי יפני, רוטב לבישול חמוץ מתוק, והרוטב החדש – רוטב ברביקיו סויה ודבש.
השימוש בהם פשוט וקל: לשפוך ישירות על העוף ולצלות בתנור.
הרטבים מוצעים בצנצנות במשקל של כ- 310 גרם, במחיר מומלץ של 11.5 ₪.






היו הראשונים להגיב...

כתבו תגובה