קניון שבעת הכוכבים בהרצליה: "השף הצעיר" מארח את המטבח הדרוזי

מפגשי סדנת הבישול לילדים "השף הצעיר" בקניון שבעת הכוכבים, יוקדשו בכל חודש מרץ למטעמי המטבח הדרוזי ויתקיימו באווירה של אירוח דרוזי אותנטי

מפגשי סדנת הבישול לילדים "השף הצעיר" בקניון שבעת הכוכבים, יוקדשו בכל חודש מרץ למטעמי המטבח הדרוזי ויתקיימו באווירה של אירוח דרוזי אותנטי.

סדנת הבישול מתקיימת מדי יום ג' בהובלתה של תמי סול, בשיתוף עם "דאליה", המסעדה הדרוזית החדשה בקניון של משפחת חלבי מדליית אל-כרמל. הסדנה תתמקד בהכנת מנות אופייניות למטבח הדרוזי ותתנהל בסימן האירוח הדרוזי האותנטי, בתוך מתחם מיוחד המרוצף במחצלות ומאובזר בכלי אירוח והגשה אופייניים, כשברקע מושמעת מוזיקה. בין לבין יישלפו דרבוקות, והשפים הקטנים ייצרו מעגל מתופפים ספונטני.

לאורך כל הסדנה יפעל במתחם טאבון לאפיית פיתות דרוזיות, כך שבשעה שהקטנטנים יעסקו בהכנת מנות שונות, יוכלו ההורים להתענג על מנות טעימה של פיתה עם לבנה מתובלת בזעתר ריחני, לנשנש סלט טאבולה וללגום תה מהביל שנמזג מקנקנים מסורתיים.

הסדנה מתקיימת בשלושה מחזורים: ב-16:30, 17:30 ו-18:30. כל אחד מימי הסדנה מוקדש למתכון דרוזי אופייני אחר.

בתוכנית :
4.3 – פיתה דרוזית
11.3- עוגיות תמרים
18.3- עלי גפן
25.3- חומוס

הסדנה נערכת בתנאים בטוחים. ההורים יוכלו להשאיר את הילד בסדנה בלב שקט, ולחזור ולאסוף אותו כעבור כ-50 דקות כשהוא מצויד במנת האוכל שעל הכנתה טרח יחד עם המתכון. הגיל המינימלי להשתתפות בסדנה: שלוש.

ההשתתפות ללא תשלום.

קניון שבעת הכוכבים
שד' שבעת הכוכבים 8 הרצליה
טל. 9519898-09

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *

מאמרים קשורים

הרשמה לניוזלטר